
Sâmbătă, 22 martie, pasionații de vin s-au reunit la Iași pentru „Wine and Territory”, un laborator formativ din cadrul programului Wine Clip Campus. Evenimentul a oferit participanților oportunitatea de a înțelege elementele esențiale care definesc identitatea unui vin, sub îndrumarea expertului Marian Olteanu, General Manager al Cramei „Gramma” și a organizatoarelor Oana Micu și Ana Rudico.
În cadrul sesiunii, s-a discutat despre regiunile viticole din România, denumirile de origine controlată (DOC) și indicațiile geografice (IG), precum și despre rolul acestor certificări în promovarea vinurilor locale. De asemenea, participanții au explorat soiurile autohtone și internaționale cultivate în România și au analizat filosofia producătorului – de la viziune și tehnici de producție, până la poziționarea strategică a brandului.
Astfel, evenimentul a reunit iubitori ai vinului din mai multe orașe, inclusiv Iași, București, Buzău, Bacău, Chișinău și Ungheni.
Următorul laborator – Wine Communication
Programul Wine Clip Campus continuă cu „Wine Communication”, ultimul laborator al acestei ediții, care va avea loc sâmbătă, 5 aprilie 2025, la V7 Startup Studio din zona Palas. Workshop-ul este dedicat strategiilor și instrumentelor de comunicare esențiale pentru promovarea vinurilor și ospitalității în cramă.
Publicitate și alte recomandări video