931 – storcatorul de bani

duminică, 28 aprilie 2002, 23:00
2 MIN
 931 – storcatorul de bani

O masura dictata de noua politica de restructurare a Romtelecom a dus la desfiintarea serviciului de operatoare din Neamt, deservirea informatiilor cerute de clienti prin numarul 931 fiind realizata de catre operatoarele din Bacau. Nemultumirea clientilor romascani ai Romtelecom a fost generata de faptul ca o informatie telefonica poate fi obtinuta acum numai dupa minute intregi de asteptare. "Am sunat astazi la 931 sa aflu o informatie si am avut de asteptat mai mult de 10 minute. Apoi, am fost surprinsa sa aud ca telefonista ma intreaba din ce oras este numarul de telefon pe care l-am cerut, dupa care am aflat ca pe noi, romascanii, ne informeaza telefonistele din Bacau. Ne cheltuim banii pentru a sta in asteptare", ne-a transmis, indignata, o cititoare.
Directorul de marketing al Romtelecom Neamt, Radu Mindru, ne-a declarat: "Este vorba despre politica de centralizare a serviciilor prin operatoare, hotarire ce apartine, in mod direct, de Romtelecom Bucuresti. Chiar daca sint si eu, ca orice alt client, nemultumit de efecte, nu putem face nimic in aceasta privinta". Directoarea de marketing a Romtelecom Bacau, Mihaela Vizuroiu, a sustinut ca nu este posibil ca un client Romtelecom sa astepte mai mult de 30 de secunde pentru a obtine o informatie telefonica de la 931: "Nici nu poate fi vorba de intirziieri de minute intregi! Am verificat si va pot garanta faptul ca nimeni nu a trebuit sa astepte mai mult de 20-30 de secunde, in ora de virf, pentru ca una dintre operatoarele noastre sa raspunda". (Alex NISTOR)

Comentarii