Alege agentia de promovare online potrivita obiectivelor tale
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco

Advertorial

Alege agentia de promovare online potrivita obiectivelor tale

GALERIE
agentie-promovare-online
  • agentie-promovare-online
- +

Ai o afacere pe care vrei sa o promovezi online si nu stii cum sa alegi agentia de promovare potrivita? Este foarte important sa stii ce servicii ti-ar fi de folos, acum, dar si in viitor, si cauta o agentie de promovare online care sa ofere servicii complete.

Iata cateva sfaturi pe care le poti avea in vedere atunci cand vine vorba de promovarea siteului, dar si cateva aspecte de care poti tine cont atunci cand iti alegi firma care se va ocupa de implementarea strategiei online.

Gandeste-te la activitatile de care ai nevoie pentru a-ti atinge obiectivele si pentru a-ti promova afacerea.

Dupa ce te-ai hotarat asupra serviciilor de care ai nevoie pentru ca afacerea ta sa fie profitabila, alege o agentie de promovare online potrivita in functie de:

1. Certificari si competente

Este foarte important sa cunosti competentele profesionale ale oamenilor care se vor ocupa de viitoarea ta strategie de promovare in mediul online. Verifica ce competente au si afla daca pot aduce un plus afacerii tale. De exemplu, atributul de “Calificat Google” pe care o are un angajat al unei agentii iti arata ca el detine cunostinte avansate despre implementarea si monitorizarea campaniilor AdWords.

Agentia de promovare aleasa ar trebui sa fie Partener Certificat Google AdWords. In acest fel iti dai seama ca in ultima perioada a administrat pentru clientii sai un buget de cel putin 10.000$ si are cel putin o persoana angajata care a obtinut calificarea de Individ Calificat Google.

2. Gama variata de servicii de promovare online

Pe langa aceste certificari, afla daca agentia iti poate oferi o gama completa de servicii in legatura cu promovarea online.            

La inceputul promovarii siteului ai nevoie de o campanie de remarketing. Cu cat creste numarul vizitatorilor pe site, cu atat ai mai multi potentiali clienti pe care ii poti intreba ulterior daca vor sa cumpere produsele/ serviciile tale.

De asemenea, afisarea de anunturi pe telefonul mobil te poate ajuta foarte mult in procesul de promovare. Telefonul mobil a devenit un dispozitiv nelipsit din gentile sau buzunarele romanilor. Ei il folosesc nu doar pentru a comunica, ci si pentru a cauta informatii, produse, servicii etc.

Daca vrei sa cresti un brand cunoscut, ai nevoie de banner pe Youtube si pe site-urile partenere Google. In functie de subiectul site-ului, de varsta si sexul vizitatorilor,  poti afisa reclame.

3. Grija pentru o buna informare a clientului

In procesul tau de selectie al agentiei de publicitate potrivita, poti lua in considerare si faptul ca aceasta vrea sa aiba clienti bine informati si educati in legutura cu campaniile Google AdWords.

4. Afla parerea altor clienti

Pe langa informatiile pe care agentia ti le ofera, certificari si competente, este foarte important sa analizezi si portofoliul de clienti, sa afli ce spun acestia despre colaborare si care sunt rezultatele obtinute.

5. Transparenta fata de client

Nu este un secret pentru nimeni faptul ca o agentie de promovare online trebuie sa fie transparenta, sa ofere clientului toate informatiile de care are nevoie si sa respecte politica Google. Astfel, politica spune ca ai dreptul sa cunosti informatii legate de compania ta, dar si costuri acumulate. Agentia de promovare nu trebuie sa tina secret informatii despre compania ta, ci trebuie sa iti puna la dispozitie rapoarte lunare privind performantele.

6. Bugetul alocat

Este foarte important sa tii cont de bugetul pe care esti dispus sa il investesti in proiectul de promovare online. Totusi, este mult mai importanta experienta agentiei si rezultatele obtinute, in comparatie cu pretul.

Cu ajutorul specialistilor de la Agentia Fortin iti va fi mult mai usor sa iti cresti afacerea in mediul online pentru ca ei dispun de toate calitatile de care tu ai nevoie pentru a avea succes in mediul online. Infiintata in 2015, Agentia Fortin are oameni foarte competenti, dedicati proiectelor pentru care lucreaza, motivati sa depuna toate eforturile necesare pentru ca afacerea ta sa aiba cele mai bune rezultate.

Ia legatura cu agentia aici si afla in ce sens te pot ajuta ei pentru a-ti promova afacerea in mediul online!

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

Digitalizarea lui Chirica: 2 milioane de euro, din 6,7 miliarde disponibile

Cosmin PAȘCA

Digitalizarea lui Chirica: 2 milioane de euro, din 6,7 miliarde disponibile

Undeva la graniţa UE, într-un oraş în care vacile încă mai pasc prin cartiere înalţate de nicăieri, frustrările birocratice ale Berlinului sunt privite cu amuzament de edilul-şef, ca fapt divers, nicidecum ca priorităţi. În acest oraş marginal, primarul crede că digitalizarea înseamnă să baţi obrazul cu degetul unor jurnalişti care nu scriu după dictare.

Filmuletul zilei

Franta a construit în insula Reunion o autostrada-viaduct de 12,5 km (care a costat 1,7 miliarde euro), ce serpuieste prin O (...)

opinii

Eschive

Codrin Liviu CUȚITARU

Eschive

„A venit nenorocita asta de pandemie, şcoala a trecut on-line, iar eu nu m-am mai putut eschiva. Am fentat o vreme sistemul cu lozinca defecţiunilor tehnice, dar nu mi-a mers mult. Studenţii au început să mă caute insistent şi am fost nevoit să-mi închid toate canalele de comunicare. Am dispărut pur şi simplu. Ca atare, a apărut deunăzi zvonul că profesorul Şmen ar fi decedat. Am alergat îngrozit la decanat, la rectorat, la serviciile de personal, pentru a le semnala că informaţia era aberantă. Sunt viu, pentru numele lui Dumnezeu!”

Economisirea în timpul pandemiei

Alin ANDRIEȘ

Economisirea în timpul pandemiei

Indiferent de comportamentul de consum şi de economisire pe care îl aveam înainte (super-economisitor sau mare cheltuitor), pandemia a avut un impact major asupra noastră şi a reprezentat un moment critic care va influenţa pe termen lung modul în care ne vom gestiona finanţele personale.

Saboţii lui Claude (III)

Florin CÎNTIC

Saboţii lui Claude (III)

Editura Sedcom Libris din Iaşi a publicat recent un volum de memorii1 semnat de Claude Karnoouh, cu ocazia unei frumoase aniversări a acestuia. Şi cartea, şi autorul merită din plin atenţia noastră.

pulspulspuls

Să râdem sau să plângem cu Chirica? Noi am dat cu basca de pământ

Să râdem sau să plângem cu Chirica? Noi am dat cu basca de pământ

Un amic de-al amicului Archibald Tănase ne-a tras de mânecă ieri pe la amiaz’ să ne întrebe dacă am văzut postarea aia nervoasă şi cleioasă la adresa noastră scrisă de dom’ premare Chirica. 

Caricatura zilei

Dezmembrări rovere Marte

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Relaxarea condițiilpr de deplasare în starea de alertă va duce la:

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.