Alege agentia de promovare online potrivita obiectivelor tale
anunturi
Eurotrip
grandchef
anunturi
Bolta rece
anunturi
metalco
agri.shop

Advertorial

Alege agentia de promovare online potrivita obiectivelor tale

GALERIE
agentie-promovare-online
  • agentie-promovare-online
- +

Ai o afacere pe care vrei sa o promovezi online si nu stii cum sa alegi agentia de promovare potrivita? Este foarte important sa stii ce servicii ti-ar fi de folos, acum, dar si in viitor, si cauta o agentie de promovare online care sa ofere servicii complete.

Iata cateva sfaturi pe care le poti avea in vedere atunci cand vine vorba de promovarea siteului, dar si cateva aspecte de care poti tine cont atunci cand iti alegi firma care se va ocupa de implementarea strategiei online.

Gandeste-te la activitatile de care ai nevoie pentru a-ti atinge obiectivele si pentru a-ti promova afacerea.

Dupa ce te-ai hotarat asupra serviciilor de care ai nevoie pentru ca afacerea ta sa fie profitabila, alege o agentie de promovare online potrivita in functie de:

1. Certificari si competente

Este foarte important sa cunosti competentele profesionale ale oamenilor care se vor ocupa de viitoarea ta strategie de promovare in mediul online. Verifica ce competente au si afla daca pot aduce un plus afacerii tale. De exemplu, atributul de “Calificat Google” pe care o are un angajat al unei agentii iti arata ca el detine cunostinte avansate despre implementarea si monitorizarea campaniilor AdWords.

Agentia de promovare aleasa ar trebui sa fie Partener Certificat Google AdWords. In acest fel iti dai seama ca in ultima perioada a administrat pentru clientii sai un buget de cel putin 10.000$ si are cel putin o persoana angajata care a obtinut calificarea de Individ Calificat Google.

2. Gama variata de servicii de promovare online

Pe langa aceste certificari, afla daca agentia iti poate oferi o gama completa de servicii in legatura cu promovarea online.            

La inceputul promovarii siteului ai nevoie de o campanie de remarketing. Cu cat creste numarul vizitatorilor pe site, cu atat ai mai multi potentiali clienti pe care ii poti intreba ulterior daca vor sa cumpere produsele/ serviciile tale.

De asemenea, afisarea de anunturi pe telefonul mobil te poate ajuta foarte mult in procesul de promovare. Telefonul mobil a devenit un dispozitiv nelipsit din gentile sau buzunarele romanilor. Ei il folosesc nu doar pentru a comunica, ci si pentru a cauta informatii, produse, servicii etc.

Daca vrei sa cresti un brand cunoscut, ai nevoie de banner pe Youtube si pe site-urile partenere Google. In functie de subiectul site-ului, de varsta si sexul vizitatorilor,  poti afisa reclame.

3. Grija pentru o buna informare a clientului

In procesul tau de selectie al agentiei de publicitate potrivita, poti lua in considerare si faptul ca aceasta vrea sa aiba clienti bine informati si educati in legutura cu campaniile Google AdWords.

4. Afla parerea altor clienti

Pe langa informatiile pe care agentia ti le ofera, certificari si competente, este foarte important sa analizezi si portofoliul de clienti, sa afli ce spun acestia despre colaborare si care sunt rezultatele obtinute.

5. Transparenta fata de client

Nu este un secret pentru nimeni faptul ca o agentie de promovare online trebuie sa fie transparenta, sa ofere clientului toate informatiile de care are nevoie si sa respecte politica Google. Astfel, politica spune ca ai dreptul sa cunosti informatii legate de compania ta, dar si costuri acumulate. Agentia de promovare nu trebuie sa tina secret informatii despre compania ta, ci trebuie sa iti puna la dispozitie rapoarte lunare privind performantele.

6. Bugetul alocat

Este foarte important sa tii cont de bugetul pe care esti dispus sa il investesti in proiectul de promovare online. Totusi, este mult mai importanta experienta agentiei si rezultatele obtinute, in comparatie cu pretul.

Cu ajutorul specialistilor de la Agentia Fortin iti va fi mult mai usor sa iti cresti afacerea in mediul online pentru ca ei dispun de toate calitatile de care tu ai nevoie pentru a avea succes in mediul online. Infiintata in 2015, Agentia Fortin are oameni foarte competenti, dedicati proiectelor pentru care lucreaza, motivati sa depuna toate eforturile necesare pentru ca afacerea ta sa aiba cele mai bune rezultate.

Ia legatura cu agentia aici si afla in ce sens te pot ajuta ei pentru a-ti promova afacerea in mediul online!

© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.

Ultima ora

editorial

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

Cosmin PAȘCA

„Câtă populaţie din oraş poate să vorbească cu un robot?”

De la o vreme, nu există discurs public (de obicei, agramat) în care Chirica să nu folosească în sens peiorativ „progresul” şi „progresiştii”. Iar mesajul său prinde, pentru că cei mai mulţi ieşeni, care au înlocuit relativ de curând căruţa cu maşina, se simt inconfortabili cu traiul într-un oraş la început de secol 21.

Filmuletul zilei

opinii

Experimentalism

Codrin Liviu CUȚITARU

Experimentalism

„Am compulsia irepresibilă a ordinii perfecte, a alinierii simetrice a lucrurilor. Câtă vreme ea, obsesia, mă tulbura strict în zona domestică - pantaloni puşi la dungă, haine încadrate morbid de simetric în şifonier, tablouri aşezate perfect pe pereţi, mobilier rânduit milimetric-infinitezimal, precum soldaţii la paradele militare din Piaţa Roşie moscovită, şi alimente puse în frigider pe categorii şi sub-categorii draconic delimitate -, viaţa mea mai era cum mai era, dar, brusc, nebunia mi-a infectat şi munca de cercetare şi, mai ales, de scris academic.”

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

Bogdan ILIESCU

Farfuria care nu e niciodată fierbinte - Capcana Facebook (II)

„The single biggest problem in communication is the illusion that it has taken place./ Cea mai mare problemă în comunicare este iluzia că a avut loc.” George Bernard Shaw

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

George ŢURCĂNAŞU

Reţeaua urbană a Moldovei între 1774 şi 1859 (ultima parte)

Repertoriul creării inegalităţilor e unul vast, atât timp cât fiecare structură teritorială se găseşte într-o situaţie particulară, dar dincolo de fiecare acţiune luată separat a ingineriei teritoriale la care a fost supusă Moldova, acumularea şi cronicizarea acestora a creat spaţiul marginal de astăzi, arhetipul teritoriilor interstiţiale.

pulspulspuls

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Pod de lemne politice între Iaşi, Suceava şi Neamţ: iaca filiera!

Că tot încă mai avem salate beof prin frigidere unii dintre noi, iacătă ca să vedeţi cum se mai leagă câteodată maioneza asta nu numai în bucătăriile gospodinelor din Iaşi, dar şi prin laboratoarele politichiei de Bahlui sau din judeţele vecine, conectate la Iaşi! 

Caricatura zilei

Două măști

Editia PDF

Bancul zilei

Parintele Vasile a strâns 5 ani bani pentru clopotnita, dar nu i-au ajuns decât pentru un BMW.  

Parteneri

Alte publicatii

    Intrebarea zilei

    Sute de persoane au ieșit în stradă pentru a protesta împotriva resticțiilor legate de COVID. Care ar trebui să fie pasul următor?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.