JYSK va inaugura magazinul din municipiu pe 14 iulie. Unitatea va fi situată vis a vis de Iulius Mall, lângă Lidl şi Kaufland.
Retailerul danez de mobilă şi accesorii JYSK va deschide la mijlocul lunii iulie primul magazin din portofoliul companiei la Iaşi. Acesta va fi amplasat pe Bulevardul Chimiei nr. 2, vis-a-vis de Iulius Mall, în centrul comercial din zona Tudor Vladimirescu unde funcţionează supermarketurile Kaufland şi Lidl. Retailerul va mai deschide încă un magazin la Iaşi în acest an, iar conducerea companiei spune că există şi opţiunea de a se extinde şi cu o a treia unitate în viitorul îndepărtat. Surse din mediul de business opinează că al doilea magazin JYSK din Iaşi ar putea fi amplasat în Centrul comercial ERA din Păcurari. Până la închiderea ediţiei nu au putut fi contactaţi reprezentanţii companiei daneze pentru a oferi detalii despre strategia de extindere în Iaşi.
Planurile pe termen lung ale companiei vizează extinderea până la 100 de magazine până în anul 2020.„Dacă în Cehia, la o populaţie de 10 milioane de locuitori există în jur de 60-70 de magazine JYSK, nu văd de ce în România nu s-ar putea ajunge la 100 în termenul pe care ni l-am propus. Nu există o anume zonă sau regiune, vrem să ajungem peste tot. De principiu, am fi fericiţi cu 15 noi magazine pe an”, a mai spus Bratu. Retailerul JYSK a intrat pe piaţa românească în anul 2007, iniţial în sistem de franciză, primul magazin deschis fiind în Oradea. Pe parcursul anului trecut, compania a deschis zece unităţi şi a înregistrat o cifră de afaceri în valoare de 160 de milioane de lei, în creştere cu 56% faţă de indicatorul din 2014. Vânzările de saltele şi de mobilă reprezintă în jur de 50% din cifra de afaceri a JYSK România. În decurs de un an s-a majorat semnificativ şi profitul companiei, de la 1,7 milioane de lei în 2014 la peste 14 milioane de lei anul trecut. Pentru JYSK lucrau anul trecut 314 angajaţi, cu aproape 100 mai mulţi decât în 2014. Potrivit ZF, în prima jumătate a acestui an calendaristic cifra de afaceri a JYSK în România a înregistrat o creştere de 50% faţă de anul precedent.