ISJ sfatuieste directorii de liceu sa organizeze campanii de marketing

miercuri, 20 iulie 2005, 23:00
1 MIN
 ISJ sfatuieste directorii de liceu sa organizeze campanii de marketing

Directorii liceelor iesene sint sfatuiti de sefii Inspectoratului Scolar Judetean (ISJ) sa organizeze campanii de marketing pentru atragerea elevilor in clasa a IX-a. Recomandarea a fost facuta dupa ce la prima sesiune a admiterii in liceu s-au inscris doar jumatate dintre asbolventii de gimnaziu. „Directorii trebuie sa gaseasca o solutie si sa-si promoveze oferta la liceu, pentru inscrierile la cea de-a doua sesiune a admiterii”, a spus Camelia Gavrila, sefa ISJ. Aceasta a adaugat ca, in cazul in care, la scoala de arte si meserii (SAM) de exemplu, unde au ramas neocupate peste 5.300 de locuri, nu se inscriu suficienti elevi, profesorii si-ar putea pierde posturile. Inspectorii scolari spun ca posturile afectate vor fi cele de la suplinire, cele mai multe scoase la concurs chiar in acest an. „La repartitiile in sedintele publice pe posturile de suplinitori, candidatii vor fi avertizati ca este posibil ca postul anuntat pentru concurs in luna mai sa nu aiba 18 ore, ci 16, din cauza necompletarii tuturor claselor la a IX-a”, a precizat sefa ISJ. (Marinela RATA)

Comentarii