Schimbarea prin care Instagram va deveni mai asemănătoare cu YouTube

luni, 10 februarie 2020, 17:47
1 MIN
 Schimbarea prin care Instagram va deveni mai asemănătoare cu YouTube

Instagram testează o funcționalitate prin care utilizatorii săi vor putea face mai mulți bani din reclame, la fel cum se întâmplă pe YouTube.

Reclamele sunt principalele aducătoare de venit atât pentru marile companii, cât și pentru creatorii de conținut de pe platforme. Influencerii fac extrem de mulți bani pe YouTube, prin reclamele de câte cinci secunde pe care le afișează în videoclipurile de pe platformă. Ceva similar ar urma să apară și pe rețeaua socială deținută de Facebook, prin intermediul IGTV.

Așadar, Instagram ar urma să permită creatorilor de conținut de pe IGTV opțiunea de a face bani din reclamele scurte care vor rula în cadrul videoclipurilor. Opțiunea există deja și pe Facebook, unde reclamele apar în mijlocul anumitor videoclipuri pentru a aduce câțiva bani în plus.

Rețeaua socială era și până acum o sursă de venit pentru influencerii care o folosesc. Totuși, până acum aceștia trebuiau să-și ia banii direct de la companii, prin colaborări sau parteneriate. Acum, creatorii de conținut de pe IGTV ar urma să aibă posibilitatea să-și monetizeze postările cu ajutorul reclamelor. Ideea se află în prezent la stadiul de prototip, însă ar putea fi implementată curând.

Continuarea, pe playtech

Comentarii