Reclamatii privitoare la costurile exagerate pe care locatarii trebuie sa le achite pentru serviciile "Aptercol" continua sa ne soseasca la redactie. Ieri, un locatar al blocului Central – Constantin Golub – ne-a sesizat faptul ca familiei sale, formata din 4 persoane, pentru un apartament cu doar doua camere, i-a revenit pentru luna ianuarie o intretinere uriasa, de circa 2,31 milioane lei. Chiar tinind cont ca nu are apartamentul contorizat pentru consumul de apa, locatarul in cauza a tinut sa sublinieze ca doar pentru caldura i-a revenit la plata aproape un milion de lei. "Asta inseamna aproape 3 Gigacalorii, ceea ce este imposibil. In mod normal, cantitatea de caldura folosita pentru incalzirea unui apartament cu doua camere se ridica la circa 1,8 Gcal, intr-o luna de iarna adevarata – ceea ce nu a fost cazul lunii ianuarie. Este strigator la cer ce se intimpla. Cum s-ar fi putut consuma aproape 3 Gigacalorii intr-o luna care nu a fost deloc geroasa?", se intreaba, revoltat, Constantin Golub. Acesta spune ca, incercind sa obtina explicatii de la conducerea "Aptercol", s-a lovit de aceeasi indiferenta din partea acesteia fata de situatia sa.
Revoltat, locatarul a adaugat ca ar fi mult mai bine daca "Termoelectrica" si CET ar incheia direct contractele de furnizare a energiei termice cu asociatiile, si nu "Aptercol" sa faca acest lucru. "Aceasta regie e mai mult o capusa, un intermediar intre asociatiile – racordate la magistrala de termoficare – si cei doi producatori si furnizori de agent termic. Ar trebui ca aceste puncte termice sa fie luate spre administrare chiar de asociatii", a fost o alta propunere interesanta a lui Constantin Golub. (Mircea DOAGA)