Eurotrip
epimedica
franco
mesterescu

vineri, 01.07.2016

Chestionare de satisfactie pentru pacienti

GALERIE
%PIC_TITLE%
    - +
    La Spitalul Municipal Roman a avut loc o sedinta in care conducerea institutiei a prezentat medicilor un Ordin comun al Casei Nationale de Asigurari si al Ministerului Sanatatii si Colegiului Medicilor, privind infiintarea nucleelor de calitate in unitatile spitalicesti. "Acest nucleu este format din patru medici cu atributiuni de control in ceea ce priveste tipul si numarul internarilor, calitatea serviciilor medicale sau modul de completare a fiselor medicale. Aceste controale trebuie sa se desfasoare cel putin de doua ori pe luna, in fiecare sectie, cu raportare lunara. Pe linga aceste controale, fiecare pacient va completa un chestionar de satisfactie anonim, pa baza caruia ne vom autoevalua activitatea. Se va introduce si fisa de circuit a pacientului, care este o radiografiere exacta a circuitului pacientului, de la intrarea in spital si pina la externare. Pacientii vor mai primi si o fisa de prezentare a spitalului, care va cuprinde istoricul spitalului si informatii utile. Chestionarul de satisfactie se distribuie deja si pot sa spun ca sintem primul spital din judet care aplica aceasta metodologie de lucru", a declarat medic Dan Arvatescu, directorul Spitalului. Primind chestionarul, pacientii vor trebui sa raspunda la mai multe intrebari legate de calitatea cazarii, mincarii, curateniei, timpul acordat de medicul de salon, calitatea ingrijirilor medicale sau modul in care se da medicatia. "Pe termen scurt se face o autoevaluare a activitatii, eficientizarea activitatii si modificarea comportamentului personalului medical fata de pacient. Pe termen mediu, se urmareste stabilirea si alinierea unor standarde nationale, iar pe termen lung, proiectarea unui sistem de management al calitatii si, de ce nu, plata in functie de gradul de satisfactie a pacientului", a precizat Dan Arvatescu. (Emilian PAL)
    Comentarii Facebook

    Ultima ora

    editorial

    Uzina de hârţoage

    Mihai CHIPER

    Uzina de hârţoage

    Despre cele şapte vieţi ale ştampilei şi îmblânzirea copiei legalizate.

    Filmuletul zilei

    opinii

    Un mare actor în serviciul literaturii

    Alexandru CĂLINESCU

    Un mare actor în serviciul literaturii

    „Un meşteşugar al seducţiei”, se auto-defineşte Luchini, ceea ce este o formulă cât se poate de potrivită. Şi mai e ceva care îl particularizează pe fermecătorul, seducătorul Luchini. Într-o lume - a artiştilor, a scriitorilor, a intelectualilor - în care e de bonton să fii de stânga, Luchini îşi declară, dezinhibat şi cu francheţe, inaderenţa la tabăra stângii. N-am putut niciodată să fiu „militant”, „rebel”, „angajat”, adaugă el...

     Cu rusofilul în vitrină

    Radu POPESCU

    Cu rusofilul în vitrină

    * strategia şmecherească de peste Prut

    Sfârşitul umanioarelor?

    Nicolae CREŢU

    Sfârşitul umanioarelor?

    Sub acest titlu interogativ-avertizator, dublat de o şi mai directă anticipare a pledoariei pro-umanioare (De ce mai avem nevoie de educaţie umanistă în universităţi), a vorbit în Aula Filialei Iaşi a Academiei Române (22 iunie) Profesorul dr. Mircea Dumitru, Rectorul Universităţii bucureştene: o temă de o reală importanţă strategică în domeniul Educaţiei şi de tot atât de reală în lume, nu doar în România, pe care doar aparentul hiperbolism al formulării preluate ca prag al însemnărilor de faţă le subliniază justificat. 

    pulspulspuls

    Cine a dat şi cine a luat şpăgoiul care a stricat calculele de la giudeţ?

    Cine a dat şi cine a luat şpăgoiul care a stricat calculele de la giudeţ?

    Veşti proaspete şi aburinde avem pe astăzi despre şmenurile din politichia ieşeană, aduse de amicul Archibald Tănase derect de la Bucale, stimaţi telespectatori. 

    Caricatura zilei

    Pensii speciale

    Editia PDF

    Intrebarea zilei

    Care ar fi prioritatile administratiei locale pentru municipiul Iasi?

    vezi raspunsuri

    Copyright 2006-2013 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.