Cvartetul american Ari Roland sustine un master class de jazz la Iasi

luni, 06 iunie 2011, 19:43
2 MIN
 Cvartetul american Ari Roland sustine un master class de jazz la Iasi

Evenimentul este organizat in colaborare cu Centrul Cultural American din Bucuresti, in cadrul unui turneu care cuprinde mai multe orase din tara si care este parte a programului "The Rhythm Road – American Music Abroad".

Programul, initiat in 1955, este sustinut de prestigioasa institutie "Jazz at Lincoln Center", cu scopul de a promova muzica americana (jazz, urban/hip-hop, blues si bluegrass) in intreaga lume. Ari Roland este una din cele 10 formatii selectate drept ambasadori ai muzicii americane. Membrii bandului calatoresc si concerteaza in tari de pe mai multe continente. Ari Roland (contrabas) este un profesionist al genului, format la celebra Scoala de Muzica "Juilliard" din New York. A colaborat cu multe figuri marcante ale jazzului, cum ar fi Barry Harris, Betty Carter, Lou Donaldson, Wynton Marsalis, Marcus Roberts si Harry Connick Jr.

Cele trei CD-uri pe care le-a lansat pe piata muzicala pina in prezent au cistigat aprecierea unanima a presei internationale de jazz. Zaid Nasser (saxofon) este fiul unui alt profesionist de jazz si blues, Jamil Nasser. CD-urile sale au fost incluse in multe topuri muzicale de importanta in SUA si a cintat in turnee organizate in Europa, Orientul Mijlociu si Asia.

John Mosca (trombon) este absolvent al Scolii de Muzica "Juilliard", a cintat cu legende ale jazzului precum Sarah Vaughn, Dizzy Gillespie, Stan Getz si Joe Williams si a condus Departamentul de Studii de Jazz la Universitatea din Connecticut. Keith Balla (percutie) a fost elev al cunoscutului profesor si percutionist american Kenny Washington. Si-a inceput cariera de profesionist la virsta de 17 ani. In afara de turneele nationale la care participa, Keith colaboreaza intens, la New York, cu tineri artisti ai genului. Recunoscut pentru maturitatea sa muzicala, este, de asemenea, apreciat de generatiile mai in virsta ale artistilor de jazz.

Comentarii