Blue Air îi va plăti medicului umilit pe pistă scaunul cu rotile stricat

luni, 06 august 2018, 01:58
2 MIN
 Blue Air îi va plăti medicului umilit pe pistă scaunul cu rotile stricat

Reprezentanţii companiei aviatice Blue Air s-au sesizat în cazul Andreei Nechita (foto), medicul rezident în scaunul cu rotile de la Secţia Der­mato-Venerologie a Spitalului „Sfântul Spiri­don“ din Iaşi, căreia i-a fost stricat scaunul în timpului zborului, la cală, şi care a fost mai apoi lăsată să se descurce singură de pe pistă până la ieşire.

Aceştia au contactat-o pe tânără şi i-au transmis că vor cumpăra un nou scaun cu rotile, după ce aceasta a depus documentaţia necesară pentru despăgubire şi a făcut o cerere către Protecţia Consumatorului.

„Cei de la Blue Air m-au sunat şi au zis că vor să încetăm conflictul şi că îmi vor plăti căruţul. Sper să o facă şi să încheiem povestea“, a menţionat dr. Andreea Nechita.

Incidentul s-a întâmplat când fata se întorcea de la tratament din Italia, pe ruta Fiumicino-Iaşi, iar odată ajunsă la destinaţie, a constatat că scaunul cu rotile, ţinut până atunci la cală, i-a fost stricat. Atunci când a cerut explicaţii în legătură cu situaţia, Andreea şi mama sa au fost grăbite să elibereze pista, chiar dacă scaunul doctoriţei nu putea fi folosit. În cele din urmă, medicului i-a fost adus un scaun cu rotile din aeroport, dar a fost lăsată să se descurce cu două bagaje şi scaunul stricat până la ieşire, având doar ajutorul mamei. Fata a făcut reclamaţie încă din aeroport, dar a fost plimbată între reprezen­tanţii companiei Blue Air şi cei de la Aerokraft, fiecare dintre ei susţinând că cealaltă parte se ocupă de despăgubiri.

Pe lângă stricăciunea provocată, nemulţumirea medicului a fost şi modul în care a fost tratată de către angajaţii aeroportului, care au lăsat-o să se descurce singură.

„Este vorba şi de atitudinea asta. Nu poţi să laşi un om cu dizabilităţi în situaţia aia, mai ales că scaunul a fost în mod cert trântit din neglijenţa lor. Eu am călătorit cu compania asta, am plătit bilet şi clar serviciile trebuiau să îmi fie oferite. M-a frapat şi faptul că mama plângea şi n-a calmat-o nimeni. N-a zis nimeni că ne descurcăm, mergem şi rezolvăm. Nu este vorba doar de bani, ci şi despre stresul psihic“, menţiona atunci Andreea Nechita.

Andreea spune că speră ca povestea să se încheie şi ca cei de la Blue Air să o despăgubească aşa cum susţin.

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii