Abonatii sint buni de plata, chiar daca nimeni nu poate explica cine a vorbit pe linia lor telefonica

miercuri, 06 ianuarie 1999, 00:00
1 MIN
 Abonatii sint buni de plata, chiar daca nimeni nu poate explica cine a vorbit pe linia lor telefonica

Situatia financiara critica a acestei abonate a fost luata in considerare de Romtelecom, care i-a aprobat achitarea esalonata a acestei facturi. "Mai mult decit atit, nu cred ca se poate face pentru aceasta abonata. In nici un caz ea nu poate fi scutita de plata facturii telefonice", ne-a declarat ieri ing. Florentina Crestez, sef al Serviciului tehnic al Romtelecom. Sursa citata a mai mentionat ca acest post telefonic fiind racordat la centrala digitala, posibilitatea ca altcineva sa fi vorbit pe linia telefonica respectiva este redusa cu 99,99%. "Din moment ce s-a aprobat esalonarea platii facturii, este clar ca reclamatia a fost analizata si nu s-a constatat nici o neregula in calcularea convorbirilor", a precizat sursa citata, insistind ca este foarte posibil ca altcineva din familia batrinei sa fi apelat serviciile respective, chiar si fara stirea acesteia.
"De fiecare data cind primim o reclamatie de acest gen, noi pornim de la premisa de nevinovatie a abonatului. Dar in acest caz s-a demonstrat de verificarile efectuate ca de la acest numar s-a sunat la toate posturile telefonice inscrise in desfasurator. Sint situatii extrem de rare, cind se poate totusi sa constatam ca s-a intrat fraudulos pe linia telefonica. Astfel de cazuri sint de competenta politiei si atunci cind noi am constatat asa ceva, respectivul a fost sanctionat penal", a mai spus Florentina Crestez. (Marilena SEVERINEANU, Mircea DOAGA)

Comentarii