Linie telefonica directa pentru abonatii E.ON

luni, 12 iunie 2006, 17:51
1 MIN
 Linie telefonica directa pentru abonatii E.ON

Incepind de luni, 12 iunie, E.ON Moldova a lansat serviciul Call Center 939 – Tonul E.ON, serviciu de care pot beneficia toti clientii societatii. 939 – Tonul E.ON este un serviciu de tip Call Center care pune la dispozitie, prin operatori umani, de luni pina vineri, intre orele 7 – 21, o multitudine de informatii de actualitate. Serviciul poate fi apelat din orice retea de telefonie fixa sau mobila, astfel: 939 – pentru apeluri din reteaua Romtelecom, din zona Moldova (Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui), tariful este local (intrajudetean); 0235/939111 – pentru apeluri prin reteaua Romtelecom, din afara zonei Moldova, tariful este interjudetean; 0235/939111 – pentru apeluri prin alte retele de telefonie, tariful este cel al retelei din care se apeleaza. „Prin 939 – Tonul E.ON pot fi obtinute informatii referitoare la: incheierea sau rezilierea contractului de furnizare, emiterea avizelor de amplasament si racordare, tarifele in vigoare, consumul de energie electrica, facturarea consumului, modalitati de plata a serviciilor noastre, taxele radio si TV. Totodata, 939 – Tonul E.ON poate prelua sesizari de la clienti, inclusiv cele referitoare la functionarea contoarelor, precum si modificari ale adresei de trimitere a facturii, a contului bancar sau a bancii. Pentru clientii nostri, noul serviciu prezinta numeroase avantaje, cum ar fi: accesare simpla si rapida, disponibilitate 14 ore pe zi, de luni pina vineri, raspunsuri prompte si profesionare”, a declarat inginer Lucian Luca, purtatorul de cuvint al E.ON Moldova. Precizam ca, pentru deranjamente electrice, apelurile se primesc in continuare la numarul 929.

Comentarii