De Business

Punem punctul pe știi

Atlassib, acuzată că a pierdut pachetul trimis de o ieşeancă în Spania

joi, 22 decembrie 2016, 02:50
2 MIN
 Atlassib, acuzată că a pierdut pachetul trimis de o ieşeancă în Spania

Femeia susţine că a încercat în repetate rânduri să ia legătura cu reprezentanţii companiei însă aceştia nu au putut fi contactaţi.

O ieşeancă acuză compania sibiană Atlassib că i-a pierdut pachetul pe care i l-a trimis verişoarei sale în Madrid şi nu-şi recunoaşte vina. Maria Postolache a trimis vinerea trecută un bagaj cu o greutate de circa 16 kilograme, plătind către firma de transport 145 de lei. Pachetul trebuia să ajungă în capitala Spaniei luni, iar verişoara ieşencei s-a prezentat la sediul companiei pentru a prelua coletul marţi, numai că în loc de pachet, a primit vestea că acesta „a fost pierdut”. „Mi s-a mai întâmplat o dată, în primăvară, când Atlassib a pierdut un pachet de 35 de kilograme cu o valoare de peste 1000 de euro trimis de verişoara mea. Atunci, după intervenţia Poliţiei, a primit despăgubiri de 200 de euro. Acum am apelat şi eu la ei pentru că sediul lor e cel mai apropiat de verişoara mea, dar s-a întâmplat din nou. Se profită de sărbători de clienţi, nu are cine să le facă nimic şi îşi bat efectiv joc. Este incredibil cum se pot comporta cu oamenii. Mi-au spus vag că s-a pierdut ca şi cum eu aş fi vinovată. Şi am plătit şi 145 lei pentru acest serviciu”, ne-a declarat Maria Postolache.

Pachetul avea o valoare de circa 750 lei, conţinând mici bijuterii şi produse naturiste pentru copii. Ieşeanca spune că după insuccesul de la sediul din Iaşi, a încercat să ia legătura cu un reprezentant de la sediul central al firmei, de la Sibiu, dar nu a reuşit să intre în legătură cu un operator. „La Iaşi, băiatul de acolo a fost foarte impertinent, spunându-mi că astfel de reclamaţii se trimit la Sibiu. Am încercat şi să sun la Sibiu, dar stai şi câte două – trei ore şi tot nu reuşeşti să vorbeşti cu cineva, e o nesimţire fără margini. De la ora 9 sun pe patru numere diferite şi nu rezolv nimic. Nu mi se pare deloc cinstit să fie trataţi aşa clienţii. Şi nu sunt singura, vineri când am fost acolo era un alt domn care se ruga efectiv de ei să primească informaţii despre pachetul său pe care trebuia să îl primească de o săptămână”, a completat Maria Postolache. Reporterul „Ziarul de Iaşi” a încercat, în cursul zilei de ieri, să contacteze un reprezentant al firmei din compartimentul mass-media, dar nimeni nu a răspuns la apelurile telefonice.  

 

 

Comentarii