Zborul Bacau-Italia are mare succes printre afaceristii italieni

joi, 02 noiembrie 2000, 00:00
2 MIN
 Zborul Bacau-Italia are mare succes printre afaceristii italieni

timpul in care se ajunge la destinatie s-a redus prin renuntarea la escala de la Bucuresti . avionul pleaca de la Bacau si se intoarce in aceeasi zi . clientii cei mai numerosi sint afaceristii italieni din Moldova . echipajului i-a fost inchiriata o vila la Bacau
Linia aeriana Bacau-Italia nu da nici un semn de oboseala la o luna de la infiintare ci, dimpotriva, atrage tot mai multi calatori. Timpul de ajungere la destinatie s-a redus, dupa ce zilele trecute s-a hotarit ca avionul sa nu mai faca escala si la Bucuresti, ci sa zboare direct Bacau-Timisoara-Italia. Tot o ultima noutate in privinta acestui zbor este ca avionul de tip SAAB 340, al Companiei Carpat Air, efectueaza cursele dus si intors in aceeasi zi. Plecarea de la Bacau se face la ora 6.45 in zilele de luni, miercuri, vineri si simbata si cursa aterizeaza la Timisoara la ora 8. Dupa o escala de 30 de minute, avionul pleaca apoi spre una dintre destinatiile din Italia, unde ajunge la ora 9.30. La intoarcere, avionul decoleaza din peninsula la ora 10.50 si ajunge la Bacau la ora 13.35.
Elena Dodita, sefa agentiei TransAir, care se ocupa de biletele Bacau-Italia, ne-a informat ca in prezent se studiaza posibilitatea introducerii curselor si in zilele de marti si simbata, spre destinatiile Verona si Bergamo, ceea ce s-ar putea intimpla cel mai tirziu peste doua saptamini. Dat fiind succesul aproape neasteptat al cursei, conducerea Companiei Carpat Air studiaza si posibilitatea aplicarii unui proiect mai vechi, adica al unei curse pe relatia Chisinau -Bacau – Timisoara – Italia. De mentionat ca introducerea zborurilor dus-intors in aceeasi zi a determinat conducerea Companiei Carpat Air sa inchirieze zilele trecute la Bacau o vila destinata exclusiv membrilor echipajului, in care acestia se odihnesc intre zboruri.
Elena Dodita ne-a mai informat ca cei mai fideli clienti ai cursei aeriene sint cetatenii italieni care au afaceri in Bacau sau judetele limitrofe. Romani sint mai putini, in primul rind pentru ca au fost frecvente cazurile cind actele lor nu au permis accesul in spatiul Schengen, nici macar pe calea aerului.
Pretul minim al unui bilet dus-intors pina in Italia este de 320 de dolari, iar biletul asigura o sedere de trei luni. Un bilet doar dus pina in Italia costa 235 de dolari. Pretul poate fi si mai mare, in functie de o serie de servicii pe care le asigura compania sau de timpul sederii la destinatie. De asemenea, un bilet dus pina la Timisoara costa 1.600.000 lei, iar unul dus-intors 3.000.000 de lei.
Destinatiile spre care zboara avioanele de la Bacau sint, deocamdata, Treviso, Bologna, Florenta, Verona si Bergamo. Elena Dodita spune ca bacauanii pot ajunge insa foarte usor in toate colturile lumii, intrucit de pe Aeroportul Timisoara opereaza curse ale companiei Tarom care merg spre Statele Unite, Canada, Paris, Frankfurt sau Viena. (Ovidiu PAULIUC)

Comentarii