165 de milioane de dolari pentru un pariu pierdut de compania care produce bautura Dr. Pepper

duminică, 26 octombrie 2008, 17:29
1 MIN
 165 de milioane de dolari pentru un pariu pierdut de compania care produce bautura Dr. Pepper

Compania americana anuntase ca vor oferi gratis o bautura "tuturor oamenilor din America", daca celebra trupa si-ar lansa albumul in anul 2008.

Este adevarat ca productia ultimului album Guns’N’Roses, intitulat "Chinese Democracy", a durat nu mai putin de 17 ani, insa rockerii au reusit intr-un final sa ii anunte lansarea pentru data de 23 noiembrie. Acesta este primul album lansat de Guns’N’Roses, dupa "The Spaghetti Incident", din 1993.

Compania americana este hotarita sa isi onoreze pariul. Dr Pepper va lansa incepind cu noaptea de 23 noiembrie un sistem de vouchere online, care vor fi valabile 24 de ore. Astfel, compania ar putea sa scoata din buzunar 165 de milioane de dolari, daca fiecare american si-ar revendica voucherul. Este totusi putin probabil ca un numar atit de mare de oameni sa solicite voucherul, ceea ce ar treansforma pariul intr-o metoda ieftina de marketing, prin care numele Dr. Pepper ar fi asociat cu cel al celebrei trupe Guns’N’Roses. (Antena3)

Comentarii