Medalie de argint pentru agentia ieseana Grapefruit

marți, 13 noiembrie 2007, 19:39
1 MIN
 Medalie de argint pentru agentia ieseana Grapefruit

"Pentru acest  premiu am concurat cu alte 400 de agentii din intreaga lume. In final, noi am fost singurii cistigatori la categoria design de ambalaj pentru produse din carne si peste, pentru care am concurat cu brandul creat pentru Transavia", sustine Marius Ursache, seful departamentului de creatie din cadrul Grapefruit.

Echipa de creatie de la Grapefruit a lansat noua identitate a brandului Transavia in iunie 2006, iar pentru designul de ambalaj au mizat pe simtul artistic al reputatului fotograf Razvan Voiculescu, cu care au si colaborat la acest proiect. Designul de ambalaj nu este insa singurul element al proiectului care a adus premii agentiei iesene.

In acest an, acelasi proiect a obtinut premiul "Merit" in competitia internationala ReBrand 100 Award 2007, precum si o nominalizare la "Identity: Best of the Best 2007".

"La Grapefruit credem foarte mult in designul unor solutii care sa duca la o diferentiere puternica in piata, pentru a asigura succesul comercial al brandurilor clientilor nostri. Un produs devine un brand puternic si viabil doar in momentul in care are si spune o poveste altfel decit toti ceilalti", dezvaluie secretul succesului in branding Marius Ursache.

Creata in 1999, la initiativa a trei ieseni creativi, agentia de branding Grapefruit a ajuns in 2007 la un portofoliu de 100 de clienti, din 13 tari.

Comentarii