Bibliotecarii vranceni au castigat o finantare de 15.000 lei

luni, 06 august 2012, 20:35
2 MIN
 Bibliotecarii vranceni au castigat o finantare de 15.000 lei

Biblioteca Judeteana "Duiliu Zamfirescu" se numara printre cele patru castigatoare, pe tara, a concursului "Idei de 15.000 lei" finantat de IREX Romania pentru proiecte ce se adreseaza comunitatii. Biblioteca Judeteana, in parteneriat cu patru biblioteci publice din Vrancea, s-a inscris in cocurs cu proiectul "Teen@ge – iluzii si realitati" ce isi propune dezbaterea si rezolvarea unor probleme ale adolescentilor, precum si sustinerea ideii de educatie in si pentru comunitate. In urma castigarii grantului de 15.000 de lei, proiectul se va derula, in perioada octombrie – decembrie, in toate cele 5 biblioteci, avand ca parteneri Compartimentul de Analiza si Prevenire a Criminalitatii si Cabinetul de Medicina Generala, Sexologie Sanatatea Reproducerii si Policlinica Spitalului Judetean de Urgenta „Sfantul Pantelimon" Focsani. Echipa care va pune in practica acest proiect este compusa din Adrian Tiglea in calitate de initiator si coordonator, respectiv bibliotecarii Nicoleta Oprisan, Corina Aiacoboae, Adriana Arghire, Daniela Titu, Loredana Iordache si Adriana Rusu. "Proiectul propus de Biblioteca Judeteana Vrancea in colaborare cu bibliotecile publice din Marasesti, Homocea, Brosteni, Boghesti, fundamentat de o documentatie riguroasa a temei, a evidentiat nevoia continua de educatie a tinerilor in complexa problematica a dezvoltarii personale, a relatiilor interfamiliale, a educatiei sexuale in societatea noastra, dar si necesitatea unei atitudini concertate a multor institutii comunitare, responsabilitatea si implicarea acestora in gestionarea unei astfel de problematici. Adresam felicitari intregii echipe de proiect, dar si multumiri si invitatia de a ne fi alaturi in continuare institutiilor care ne-au sprijinit, cu date si informatii, in elaborarea proiectului: IPJ, ISJ, DGASPC", transmite Teodora Fantanaru, directorul Bibliotecii. (Sorin TUDOSE)

Comentarii