Efectul lucrărilor în Podu-Roș: pe 18 secunde de verde trec doar 4 maşini

joi, 08 octombrie 2015, 01:58
2 MIN

Lucrările pe unele şantiere din oraşe îi nemulţumesc pe ieşeni. În ultima perioadă, sesizările privind calitatea lucrărilor au crescut semnificativ, principalele proiecte luate în vizor fiind axa Podu Roş – Nicolina, sistemul de management al traficului şi, mai nou, asfaltarea carosabilului aferent Splai Bahlui mal stâng. 

Principala nemulţumire în cazul ultimului proiect constă în faptul că, odată cu asfaltarea străzii, constructorii nu au realizat şi nivelări cu străzile laterale. De exemplu, la ieşirea din stradela Sf. Andrei pe Splai, şoferii au la dispoziţie 18 secunde să treacă de semafor.

Dar, din cauza diferenţei mari de nivel între cele două artere, maximum patru maşini din rând reuşesc să treacă pe Splai. Aproape întotdeauna, al cincilea şofer prinde din nou semaforul şi, astfel, este forţat la un nou minut de staţionare. Diferenţele de nivel sunt prezente la fiecare stradă laterală care se intersectează cu Splai Bahlui mal stâng.

 
În ceea ce priveşte sistemul de management al traficului, sesizările primite pe adresa redacţiei sau care pot fi consultate pe platforme online vizează în special nesincronizarea proiectului cu alte lucrări pe şantiere, deteriorarea unor echipamente deja montate şi „lucrările de mântuială” de la baza noilor stâlpi cu semafoare.

„Uitaţi-vă cum au puşi stâlpii pe trotuarele unde sunt pavele. Mai peste tot vezi că după montarea stâlpului muncitorii au aruncat lamişto pavelele, fără a le fixa estetic. E pur şi simplu bătaie de joc, vom ajunge din nou celebri pe site-uri la fel ca în cazul pistelor de biciclete tetris, a spus Ionuţ R., pe o platformă online.

În privinţa lucrărilor pe axa Podu Roş – Nicolina, principala nemulţumire a celor care au înaintat sesizări constă în modul în care s-au executat lucrările la pasajul Nicolina, trei aspecte fiind frecvent amintite de către cei nemulţumiţi: denivelările apărute pe trotuarele pasajului, înlocuirea stâlpilor după realizarea asfaltării pe trotuare şi, nu în ultimul rând, şantierul continuu în care se află zona. „În vară spuneau că vor da drumul la tramvaie spre CUG în septembrie. A venit septembrie şi au spus octombrie, iar, mai nou, văd că spun noiembrie. Pe pasaj nici nu au fost puşi stâlpii pe ambele părţi, şi par prea mici pentru a putea fi agăţate şi reţelele pentru tramvaie”, a opinat Mihai N. pe o reţea de socializare.

Deocamdată, reprezentanţii municipalităţii nu au comentat aspectele sesizate de către ieşeni. În context, pe un site de profil unde primăria obişnuia să le răspundă ieşenilor la astfel de reclamaţii (domnuleprimar.ro) nu au mai fost comunicări ale municipalităţii, cu mici excepţii, de câteva luni.

Comentarii