Comunicat presă lansare website Moldova Center

Moldova Center lansează website-ul www.moldovacenter.ro, într-un format interactiv, accesibil şi prietenos

joi, 29 ianuarie 2015, 09:40
2 MIN
 Moldova Center lansează website-ul www.moldovacenter.ro, într-un format interactiv, accesibil şi prietenos

Iaşi, 29 ianuarie 2015 – Moldova Center inaugurează astăzi platforma online ca website oficial al companiei: www.moldovacenter.ro. Interfaţa electronică se prezintă într-un format actualizat, ilustrând cele două laturi ale proiectului: zona de birouri şi zona comercială.

Noua adresă este formată din denumirea completă a proiectului şi înlocuieşte vechiul URL www.moldovamall.ro.
Pagina lansată cuprinde cele mai noi informaţii privind structura clădirii Moldova Center, aşa cum se regăseşte la momentul actual: parterul şi etajul 1, alocate serviciilor (bancă, farmacie, supermarket Billa, curăţătorie, zonă de restaurant şi cafenele), şi magazinelor de tradiţie (Sofiaman, Jolidon, Hestia Elite, Kendra, Lorange, In Tempo, Kinders), precum şi etajele 2-6, care vor găzdui birouri de clasa A, la cele mai înalte standarde ale momentului.

Identitatea vizuală a logo-ului Moldova Center a fost realizată de Brands&Bears, asigurând perfecta integrare cu noua imagine a clădirii, în peisajul celor mai noi proiecte imobiliare locale.
“Ne mândrim să avem în Portofoliul nostru un Dezvoltator important, cu un proiect de anvergura în Iaşi. Noua identitate de brand Moldova Center dezvoltată de Brands&Bears reflectă imaginea modernă, redesenată iscusit de arhitecţi. Prin comunicarea extinsă, incluzând site-ul realizat împreună cu Adliners, contribuim la aşezarea Moldova Center pe locul binemeritat, punct de referintă pe harta Capitalei Moldovei.” Cristian Bulfinschi, General Manager Brands&Bears.

De asemenea, echipa Adliners, cea care s-a ocupat de realizarea site-ului, transmite:
“În dezvoltarea site-ului  Moldova Center, am urmărit să integrăm sub aceeaşi platformă două obiective majore. În primul rând, am dorit să prezentăm noua structură Moldova Center, care se adresează atât consumatorilor finali, prin zona comercială, cât şi segmentului de business, prin oferta de spaţii destinate birourilor. Cel de-al doilea obiectiv a fost  să creăm o zonă de interacţiune pentru ambele segmente, astfel încât feedbackul sau solicitările clienţilor să fie livrate prompt echipei Moldova Center.”

Website-ul oficial, www.moldovacenter.ro, vine să completeze noua imagine online a proiectului, alături de pagina de facebook, www.facebook.com/MoldovaCenter şi asigură un acces simplu şi rapid, dar în acelaşi timp şi un grad ridicat de interactivitate cu utilizatorii, fie că avem în vedere clienţii sau partenerii companiei. 


www.moldovacenter.ro
office@moldovacenter.ro

 

 

Comentarii