În data de 25 februarie 2021, Peugeot a prezentat noul logo al mărcii. Emblema este reprezentată de un cap de leu și numele mărcii, încadrate de o linie ce se unește în forma unui blazon.
Începând cu anul 1850, marca a avut 10 logo-uri succesive, toate purtând emblema leului. Peugeot Design Lab, studio-ul central de design al mărcii prezintă acum cea de-a 11-a versiune.
”Noua emblemă deschide calea unui ecosistem al mărcii ce nu se limitează doar la identitatea vizuală, ci poartă în sine o schimbare mai profundă: o nouă postură, o nouă stare de spirit, un nou stil de viață. Obiectivul Mărcii Peugeot este de a oferi actualilor și viitorilor clienți o Marcă ce răspunde tuturor așteptărilor acestora. Peugeot este o Marcă atemporală, ce se reinventează în mod permanent”, scrie pe site-ul Peugeot, cu ocazia campaniei de lansare a noului branding.
Aflați amănunte de pe promotor.ro.