De Business

Punem punctul pe știi

Cum îți ajută advertorialele SEO businessul (P)

luni, 26 septembrie 2022, 17:58
2 MIN
 Cum îți ajută advertorialele SEO businessul (P)

Într-o lume a evoluției constante, succesul sau eșecul unei companii depinde din ce în ce mai mult de prezența sa în online. Datorită ascensiunii Google și apariției smartphone-ului, nu a fost niciodată mai ușor să compari și să alegi serviciile care ți se potrivesc cel mai bine. Această evoluție rapidă a modului în care au fost făcute în mod tradițional afacerile a schimbat obiceiurile și preferințele consumatorilor, iar producerea de conținut editorial a devenit imperativă, mai ales pentru o companie B2B.

Conținutul editorial permite business-urilor să-și demonstreze cunoștințele, experiența și autoritatea fără a se concentra în primul rând pe vânzarea bunurilor sau serviciilor personale. Una dintre cele mai bune modalități de producție editorială este reprezentată de advertorialele pentru SEO.  

Aceste advertoriale SEO sunt o formă scrisă de publicitate plătită, ce au ca obiectiv educare cititorului și nu vânzarea unui anumit produs sau serviciu. Ele se regăsesc pe paginile de publicitate ale publicațiilor, magazinelor și revistelor online, cataloagelor de specialitate, site-uri generaliste de informare, blogurilor și paginilor de social media. 

Advertorialele pot fi de mai multe forme, de la interviuri și până la recenzii, însă cel mai întâlnit tip este cel sub formă de articol de presă.  

Acum că am trecut puțin prin partea teoretică, este momentul să ajungem la adevăratul motiv pentru care am venit aici. Cum îți pot ajuta aceste advertoriale SEO business-ul?

Iată care sunt beneficiile investiție în acestea:

  • Creșterea încrederii afacerii tale în ochii Google;
  • Creșterea poziționării business-ului tău în motoarele de căutare prin link building de calitate;
  • Creșterea traficului de tip referral – link building-ul de calitate va aduce utilizatori noi pe site în mod direct, datorită faptului că aceștia au citit advertorialul și au fost convinși să dea click pe link-ul de trimitere către site-ul tău;
  • Creșterea traficului organic – datorită creșterii poziție site-ului tău în rezultatele motoarelor de căutare;
  • Creșterea credibilității – datorită backlink-urilor care reprezintă o altă formă de a căpăta încrederea clienților;
  • Indexarea accelerată – datorită trimiterilor realizate prin backlink-uri către o pagină creată de curând, Google va afla mai rapid de existența acesteia și o va indexa mult mai rapid.

Astfel, dacă dorești să excelezi în domeniul tău, conținutul SEO este cu siguranță cheia succesului. Indiferent că vorbim de advertoriale SEO sau articole SEO, este foarte important ca acestea să fie de calitate, să transmită informații educative, corecte și pertinente. Investește cu cap într-un specialist SEO, care să te poată ajuta cu cea mai bună strategie pentru business-ul tău.

Comentarii