De Business

Punem punctul pe știi

Un client nu a mai primit de un an facturi de la Hidroelectrica. Suma imensă pe care o are de plătit

miercuri, 08 februarie 2023, 16:22
2 MIN
 Un client nu a mai primit de un an facturi de la Hidroelectrica. Suma imensă pe care o are de plătit

Hidroelectrica a reușit să atragă un mare număr de clienți pe piața de energie, pentru care nu era pregătită din punct de vedere logistic. Astfel, s-a ajuns la întârzieri de un an la emiterea facturilor.

Hidroelectrica are cel mai bun preț al energiei pentru casnici (25 de bani/kWh preț al energiei active), preț care nu se schimbă pentru un an de contract. Potrivit unor surse, cererile pentru noi contracte au fost și de câteva mii pe zi.

Astfel au început întârzierile în emiterea facturilor. La început întârzierile au fost de câteva luni, acum s-a ajuns și la un an după cum demonstrează un client care a postat ultima factură din februarie 2022. Cei care au comentat arată că nu este un caz similar.

“Aș vrea să mă "laud" și eu. Săptămâna viitoare implinesc un an fără factură. Ce credeți, să mai aștept? Am înțeles că au fost probleme, dar chiar așa întârziere nu am văzut la nimeni”.

Utilizatorul a făcut și un calcul și spune că îi va veni, în final o factură uriașă pe care probabil nu o va eșalona: „la 450 kW media pe luna, în 12 luni da o factura de 4000 lei/an. Nu vreau sa umblu cu telefoane pentru esalonare peste înca 12 luni, cu o datorie de 8000 lei.”

Cei care au comentat pe grup spun că nu este un caz similar și că întârzierile generează un lanț de alte probleme.

Hidroelectrica te reeșalonează

Directorul Hidroelectrica, Bogdan Badea, a anunțat că, pentru a se diminua numărul de solicitări de eșalonare a plăților, „nu vor veni teancuri de 9-10 facturi. Procesul de facturare pentru perioada anterioară a început la Hidroelectrica, s-a facturat luna aprilie şi am luat decizia ca totuși facturile să nu vină într-un singur calup, ci să vină pe fiecare lună în parte, cu un anumit decalaj. Facem asta pentru a încerca să diminuăm numărul de solicitări de eșalonare pe care le pot face clienții în cazul în care nu pot plăti contravaloarea facturilor”. Citeşte articolul complet pe newsweek.ro.

Comentarii