Un tânăr de 20 de ani a câştigat la un concurs Pepsi un avion de vânătoare

marți, 14 noiembrie 2023, 18:10
1 MIN
 Un tânăr de 20 de ani a câştigat la un concurs Pepsi un avion de vânătoare

Incredibil sau nu, un băiat de 20 de ani a reuşit să câştige un premiu nevisat în urma unei simple reclame a companiei Pepsi. El împreună cu prietenul său au speculat anumite elemente cheie pe care le-au folosit în apărarea lor. Povestea celor doi a rămas în istorie, În 1995, Pepsi a lansat un anunţ pentru mărfuri care pot fi schimbate cu puncte strânse din cutii şi sticle de băuturi – câteva sute îţi dau un tricou, 1.400 îţi iau o jachetă şi aşa mai departe.

Şi la sfârşitul reclamei, se spune că poţi câştiga un avion de vânătoare Harrier pentru 7 milioane de puncte. Fiecare copil care a strâns marfa este arătat că aterizează pe gazonul şcolii şi zâmbeşte: „Cu siguranţă bate autobuzul!”. Ceea ce nu arăta reclama a fost un fel de declinare a răspunderii care spunea că acest lucru nu este adevărat, scrie theguardian.com

Nicio literă mică spunea că Pepsi nu va oferi o aeronavă militarizată de 32 de milioane de dolari oricui ar reuşi să adune 7 milioane de puncte. Din acel moment, John Leonard, în vârstă de 20 de ani, s-a hotărât să extragă de la companie un jump-jet Harrier – acceptând oferta lui Pepsi ca fiind legitimă, aşa cum a susţinut cu fermitate de atunci.

El l-a implicat şi pe un prieten de-al lui bogat şi împreună şi-au dat seama că Pepsi permite şi achiziţionarea de puncte pentru 10 cenţi bucata – reducând efectiv costul avionului la 700.000 USD.

Vezi mai multe detalii pe newsweek.ro

 

 

Comentarii