Cit de multumiti sint iesenii de serviciile firmelor de televiziune prin cablu

vineri, 26 ianuarie 2007, 18:55
3 MIN
 Cit de multumiti sint iesenii de serviciile firmelor de televiziune prin cablu

Cornel Apopii, 45 ani, electromecanic

De aproape sase ani am cablu si, in general, sint multumit de serviciile firmei. Cu unele exceptii, bineinteles. Nu-mi place ca au disparut posturi ca AXN si PAX, dar avem manele. De altfel, cind apare o problema, imi pot da seama cind este de la firma sau din alta parte. Cind dispar toate posturile, e clar ca nu se poate face transmisia din cauza unei avarii la reteaua electrica ce alimenteaza statiile de retransmisie, iar cind la un post apare „no signal", iarasi nu e din vina firmei.

Adriana Rosu, 38 ani, casiera

Sint multumita de serviciile firmei de cablu cu care am contract: imaginea este clara, sonorul este clar si el, desi mai dispare cind si cind pe OTV si pe Reality TV. Micile defectiuni nu ma deranjeaza, sint neprevazute si remediabile. Ce ma deranjeaza mult este faptul ca aproape de la luna la luna abonamentul se scumpeste, cam „pe sest".

Mihaela Mihai, 32 ani, contabila

Am cablu de aproape un an si nu am avut nici un fel de necazuri, functioneaza corect. Am citit ca nu va mai fi obligatoriu sa platim in avans, dar noi platim cind avem timp si pina acum n-au fost probleme.

Aurel Dumbrava, 58 ani, pensionar

Am aflat ca, de la 1 ianuarie, firma la care sint abonat a marit taxa cu 2 lei noi. Nu mi se pare corect, deoarece inflatia este tot mai mica, leul s-a tot apreciat si, daca pina anul trecut aveau preturile stabilite in dolari, acum, pe motiv ca am devenit europeni, au trecut la euro. De fapt, nu e decit o modalitate de a mari pretul. Referitor la calitatea transmisiei, n-as putea spune ca este intotdeauna buna. Sint momente in care unele canale se intrerup, nu stiu din vina cui. Abonamentul nu-l platesc in avans, dar ce ma nemultumeste pe mine e ca au scos un post de televiziune de cultura generala, Viasat, care pe mine ma interesa, si au introdus alt post, mai putin interesant. Ar trebui, totusi, ca in programele de baza sa fie posturi care intereseaza pe toata lumea si, cind intentioneaza sa modifice grila de programe, sa consulte si clientii.

Liliana Morosanu, 35 ani, dispecer

Sintem abonati la RDS-RCS si sintem foarte multumiti, avem programe multe si variate, transmisiunea este de buna calitate. Intreruperi au fost, dar foarte rar, din cauza vremii nefavorabile.

Constantin Codrescu, 50 ani, muncitor

Sint nemultumit de calitatea unor posturi: imagine proasta, sunet prost. Am anuntat de citeva ori firma si mi s-a spus ca defectiunile sint de pe traseu. Cred ca ar trebui ca si firmele de cablu, la rindul lor, sa ia legatura cu furnizorii lor, pentru ca, in fond, acesta le este serviciul. Platesc lunar abonamentul, dar nu in avans; nu am nimic impotriva, pot plati si in avans.

Iulian Lupu, 36 ani, subofiter MI

Sint abonat la M-Bit si nu am ce reprosa firmei. Calitatea imaginii si a sunetului este buna. Au fost intreruperi, foarte rare si numai de un minut sau doua – probabil era ceva la retransmiterea programelor. In ultima vreme, nu mai sint probleme, ceea ce denota o continua preocupare de imbunatatire a calitatii serviciilor.

Camelia Abalasei, 31 ani, economist

In ceea ce priveste calitatea receptarii programelor tv prin cablu, nu am avut niciodata probleme, iar intreruperi daca au fost de doua sau trei ori, din cauza furtunilor sau a ploilor.

Valentina Margarint, 46 ani, vinzatoare

Abonamentul e cam scump, dar, ma rog, asta e. Au si ei platile lor catre alte firme si la stat. Calitatea imaginii si a sunetului este, in general, acceptabila. Nu toate posturile pot fi vazute bine, numai cele romanesti sint foarte clare. Probabil nu este vina firmei, deficientele fiind cauzate de alti factori.

Sebi Marinescu, 37 ani, inginer

Locuiesc intr-o zona cu case si nu am decit pachetul de baza, fiindca nu este facuta infrastructura sa-mi poata pune alt pachet de programe si internet. Dar, la programele pe care le pot viziona, nu am nemultumiri. Plata nu stiu daca se face in avans, stiu doar ca platesc in fiecare luna. Chiar daca dispare obligativitatea de a plati in avans, pe mine nu ma afecteaza.

Stefan Bolea, 20 ani, student

In general studiez si nu prea am timp sa ma uit la televizor, dar cind mai am timp, nu sint multumit de calitatea proasta a programelor unor posturi. In general, ma uit pe Discovery, dar alte posturi nu au ce sa-mi ofere. Bineinteles, aici nu este vina firmei. Legat de serviciile firmei, calitatea transmisiei este buna, insa sint nemultumit ca nu am AXN si Sci-Fi.

Comentarii