Neregulile din cadrul asociatiilor de proprietari trebuie sesizate la Biroul servicii Asociatii Proprietari din cadrul primariei

Subtitlu

duminică, 11 noiembrie 2007, 21:36
3 MIN
 Neregulile din cadrul asociatiilor de proprietari trebuie sesizate la Biroul servicii Asociatii Proprietari din cadrul primariei

 Sterp Ilie, Str. Atelierului nr. 5, Iasi: „ Asociatia de proprietari de care apartinem este administrata de catre Sc Termoservice, cu sediul in strada Mihail Sturza, nr. 43, Iasi. Termoservice ne-a «fericit» cu o administratora pe nume David Gabriela. Nu cunosc criteriile care au determinat numirea acestei doamne. Stimata doamna este lipsita de simtul raspunderii. Curatenia pe casa scarii se face superficial, spatiul verde arata jalnic, desi pentru curatirea lui este platit un om care nu a fost vazut niciodata. Doamna administratora a aparut la acest bloc, pe scara unde locuiesc, dupa vreo doua saptamini de la interventia mea telefonica, in care am discutat cu domnul director si inginerul sef de la Termoservice, aratind situatia in care ne aflam. In vara trebuia sa se faca o deratizare si abia acum, cind a venit frigul, s-a facut. Bineinteles ca banii au fost adaugati pe listele de intretinere. Sint unele persoane care au primit aprobare sa-si monteze centrale de apartament desi au datorii la intretinere foarte mari, iar singura conditie pentru montarea unei centrale este sa nu existe datorii. Pe lista de cheltuieli mai apar si unele sume destul de consistente, reprezentind lucrari. Insa nu s-au facut lucrari aici. Cind o cautam pe doamna administratora, ea nu este de gasit nicaieri. Dorim sa se faca o verificare a activitatii financiare a acestei asociatii de proprietari, deoarece unele operatiuni par dubioase."

Petru Focsa, sef servicii Asociatii Proprietari din cadrul Primariei Iasi: „Domnul Sterp Ilie nu a depus la noi nici o sesizare. Nici la Termoservice nu a depus nici o sesizare pe aceasta tema, de aceea consider ca e ceva in neregula. Teoretic, fiecare dintre noi trebuie sa respectam o anumita ierarhie, un curs firesc al unor documente, iar una dintre aceste reguli este sa te adresezi exact celui care raspunde de problema respectiva. Il indrum pe domnul Sterp Ilie sa se adreseze in scris conducerii Termoservice pentru rezolvarea acestei probleme. Daca apela la Termoservice si aceasta societate, in termen legal, ii dadea un raspuns care nu-l satisfacea pe domnul Sterp, acesta din urma ar fi putut veni la noi, deoarece aceasta este cea mai rapida metoda de a rezolva problema. Noi incercam sa rezolvam problemele cetatenilor pe loc, daca se poate, iar daca nu, ii indrumam sa faca inscrieri, astfel vor primi in termeni legali, un raspuns de la noi. Vom cere de la Termoservice o fisa individuala a domnului Sterp Ilie sa vedem ce nemultumiri are si poate are datorii. Vom vedea si la fata locului daca intr-adevar Termoservice nu-si face datoria la acea adresa si vom impune masurile necesare, pentru a rezolva problema. Cred ca fiecare cetatean care face o reclamatie ar trebui sa respecte adevarul si sa sesiseze ceva ce nu convine. Vom merge pe teren sa vedem care este situatia la aceasta asociatie. Din verificarile facute am constatat ca doamna David Gabriela are atestat de administrator. Cetatenii ar trebui sa inteleaga ca exista un termen legat de resursele umane pe care le are serviciul nostru, in rezolvarea acestor sesizari."

A consemnat Ramona LAZAR

Comentarii