Cum poți îmbunătății poziția site-ului în rezultatele Google (P)

joi, 02 mai 2024, 14:11
3 MIN
 Cum poți îmbunătății poziția site-ului în rezultatele Google (P)

Google este cel mai bun prieten al omului, un ajutor de nădejde atât în plan personal, cât și în plan profesional. Vrei să încerci o rețetă nouă? Cauți un magazin cu articole vestimentare la preț accesibil? Vrei să afli mai multe detalii despre avantajele unui stil de viață sănătos? Ai toate răspunsurile într-un singur loc – telefonul din buzunar sau laptopul de pe birou.

Acum, când informația se află la degetele noastre, Google a devenit câmpul de luptă în competiția pentru autoritate. Business-urile care și-au creat deja un site de prezentare sau de vânzare sunt interesate să obțină un loc bun în clasamentul rezultatelor motoarelor de căutare. Care este scopul îmbunătățirii poziției în rezultatele afișate? Transformarea utilizatorilor interesați de produse și servicii similare în clienți fideli. Iată cum poți îmbunătăți poziția site-ului tău în rezultatele motoarelor de căutare:

Cercetează cuvintele cheie

Pentru început, trebuie să identifici cuvintele sau expresiile pe care utilizatorii le folosesc pentru a ajunge la produse, servicii sau informații similare cu cele pe care și tu le oferi. Există o serie de instrumente, cum este Planificatorul de cuvinte cheie de la Google, care îți pot furniza aceste cuvinte relevante. Cercetarea cuvintelor cheie este un pas esențial în orice campanie de SEO. Dacă ai nevoie de ajutor de specialitate, apelează cu încredere la https://seogenius.ro/optimizare-seo-magazin-online/serviciile SEO Genius.

Analizează competiția

Știi cum poți obține o imagine cât mai clară cu privire la peisajul online în care activezi? Prin analiza concurenței. Așa poți identifica poziția pe care o ocupă site-ul tău, poți vedea cu cine concurezi, care sunt standardele impuse în bătălie și care sunt șansele de a ajunge în top.

Optimizează site-ul din punct de vedere tehnic

Site-ul tău arată bine? Asta nu înseamnă că este vizibil pentru motoarele de căutare și că nu există anumite bariere care să îl țină pe loc, ascuns de ochii potențialilor clienți. Sunt peste 200 de factori de ranking de care trebuie să ții cont, ceea ce înseamnă că e imposibil să creezi o campanie de SEO eficientă pe cont propriu. La modul general, fiecare pagină din site-ul tău trebuie să se încarce rapid și să aibă: un titlu unic și relevant, o meta descriere succintă și atractivă, un URL scurt și cuprinzător, imagini optimizate și link-uri interne. Pare complicat? Poți afla mai multe imediat ce iei legătura cu specialiștii.

Creează conținut de calitate

Conținutul prezent pe paginile tale trebuie să fie optimizat din punct de vedere SEO, deci prietenos cu motoarele de căutare. În același timp, e imperativ să te adresezi potențialilor clienți, să vorbești pe limba lor și să le oferi informații valoroase.

Ocupă-te de compatibilitatea cu dispozitivele mobile

Google apreciază site-urile cu design responsive, adică acele site-uri care pot fi accesate atât de pe desktop, cât și de pe laptop sau tabletă, oferind aceeași experiență. Un design prietenos cu dispozitivele mobile îți poate aduce puncte în plus în clasament.

Obține backlink-uri de calitate

O componentă valoroasă a strategiei SEO off-page se referă la link building – procesul prin care se obțin trimiteri de pe alte site-uri cu autoritate către site-ul tău. Acest proces este văzut cu ochi buni de către Google, considerând site-ul tău ca fiind unul relevant. Atenție, aici vorbim despre calitate, nu despre cantitate.

Rămâi la curent cu noutățile

Motoarele de căutare își modifică algoritmii destul de des, ceea ce înseamnă că poate fi destul de dificil să rămâi conectat cu noile tendințe. Aici intervine rolul specialiștilor SEO. Nu ezita să contactezi o echipă specializată în optimizare SEO, dacă îți dorești să îți îmbunătățești poziția în rezultatele Google!

În cele din urmă, trebuie să știi că ai nevoie de un parteneriat solid pentru a-ți atinge obiectivele. SEO este un proces continuu.

Comentarii