Linia de imbracaminte conceputa de Madonna s-a epuizat in citeva minute

joi, 22 martie 2007, 19:19
1 MIN
 Linia de imbracaminte conceputa de Madonna s-a epuizat in citeva minute

Botezata ”M by Madonna”, colectia ultra feminina contine rochii chimono, pantaloni mulati, fuste drepte, bluze strimte, curele late, genti si pantofi cu toc. Starul muzicii pop a ales culori atemporale (negru, alb si bej) si materiale nobile ca matasea, lina fina si casmirul. Preturile sint in jur de 42,78 de euro pentru un pantalon scurt, 53,53 euro pentru o rochie si 64,28 euro pentru o bluza.

”Aceasta colectie este in tendinte: magnifica si fantastica. Este foarte Madonna”, a comentat Rosy Doad, un make-up artist in virsta de 23 de ani. ”Linia este foarte sofisticata, feminina si un pic extravaganta”, a estimat Aky Eisenstein, un muzician de 19 ani.

Hennes & Mauritz isi asociaza deseori imaginea cu cea a starurilor. In 2004, grupul i-a cerut ajutorul creatorului Karl Lagerfeld, designerul casei Channel, iar anul urmator creatoarea de moda britanica Stella McCartney a lansat o alta linie de haine pentru H&M. De asemenea, colectia de toamna-iarna 2006 a fost semnata de Viktor&Rolf.

Colectia M by Madonna, din care citeva haine au fost prezentate in premiera pe 10 martie la Hong Kong, este disponibila de joi in magazinele H&M din toata lumea.

Fondata in 1974, compania H&M detine 1.345 de magazine in 24 de tari. In 2006, grupul a anuntat un profit de 10,797 miliarde de coroane suedeze (1,188 miliarde de euro). In acelasi timp, cifra de afaceri s-a ridicat la 80,081 miliarde de coroane. (NewsIn)

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii