Influencerii nu mai pot folosi filtrele de înfrumusețare

vineri, 05 februarie 2021, 10:15
2 MIN
 Influencerii nu mai pot folosi filtrele de înfrumusețare

Influencerii nu mai pot folosi filtrele de înfrumusețare. Filtrele nu pot fi aplicate anunțurilor dacă exagerează efectul produsului. Asta a decis Advertising Standards Authority din Regatul Unit.

Decizia ASA vine ca răspuns la campania #filterdrop. Campania solicită ca influencerii să fie obligați să declare când folosesc un filtru pentru a promova produsele cosmetice sau de îngrijire a pielii.

Sasha Pallari, persoana care a început campania, a spus că este „foarte fericită”. ASA a declarat că acest tip de conținut ar putea fi „înșelător” dacă i se adaugă un filtru. Pallari, în vârstă de 29 de ani, a declarat că a început campania #filterdrop în iulie 2020. Dorința ei este de a vedea „o piele mai reală” pe Instagram.

Utilizarea filtrelor pe rețelele de socializare este o problemă larg dezbătută. Subiectul atrage atenția nu doar a vedetelor și a influencerilor de pe rețelele de socializare, ci și a deputaților.

ASA a examinat două exemple în care au fost adăugate filtre la videoclipurile partajate de influenceri. Ambele anunțuri promovează produse de bronzare. Decizia acestor examinări se aplică tuturor brandurilor, influencerilor și vedetelor din Marea Britanie.

Au fost două Instagram Stories pentru Skinny Tan Ltd și una pentru Tanologist Tan. Acestea au fost interzise pentru aplicarea unui filtru care „a exagerat în mod înșelător efectul pe care produsul este capabil să îl obțină”. Decizia în ambele cazuri este că ar fi indus în eroare consumatorii.

Aflați amănunte de pe noobz.ro.

Comentarii