OPPO preia poziția a treia în segmentul smartphone-urilor în România

marți, 09 noiembrie 2021, 14:14
1 MIN
 OPPO preia poziția a treia în segmentul smartphone-urilor în România

OPPO preia poziția a treia în segmentul smartphone-urilor în România și depășește Apple, care coboară pe poziția a patra.

OPPO, lider global în domeniul tehnologiei, devine al treilea jucător pe piața de smartphone-uri din România în trimestrul al treilea, la mai puțin de un an și jumătate de la intrarea pe piața locală conform companiei de cercetare Canalys.

Astfel, la finalul celui de-al treilea trimestru din 2021, OPPO ajunge în România la o cotă de piață de 14%, fiind brandul cu cea mai rapidă evoluție pe piața de smartphone-uri la nivel local. OPPO a intrat pe piata locală în iunie 2020, după lansarea smartphone-urilor Reno3 Pro 5G și Find X2.

“La începutul acestui an ne propuneam o creștere nemaiîntâlnită pentru un brand de smartphone-uri în România, iar rezultatele raportului Canalys confirmă acest obiectiv ambițios al nostru. Ne concentrăm în continuare pe extinderea disponibilității produselor OPPO, dar și pe optimizarea portofoliului nostru”, a declarat Cosmin Moldovan, Sales Director OPPO în România.

În al treilea trimestru al acestui an, OPPO a înregistrat pe piața locală o creștere a vânzărilor de 130% comparative cu aceeași perioadă a anului anterior. Astfel, OPPO a fost în această perioadă brandul cu cea mai bună evoluție a vânzărilor în România.

Aflați amănunte de pe noobz.ro.

Comentarii