Ghinionul lui Massa

duminică, 26 iulie 2009, 21:05
2 MIN
 Ghinionul lui Massa

Pilotul brazilian al echipei Ferrari, Felipe Massa, s-a lovit puternic de zidul de protectie in timpul calificarilor pentru Marele Premiu al Ungariei, cursa care a avut loc ieri. Massa era cel mai rapid in sesiunea a doua de calificari, iar potrivit imaginilor, pilotul a fost lovit in cap de un obiect, a actionat frina, dar s-a lovit cu viteza de zidul de protectie. Echipa medicala i-a acordat pilotului primul ajutor, dar acesta a ramas pentru mai multe minute imobilizat in masina, in timp ce a treia sesiune de calificari a inceput cu intirziere din cauza accidentului. Ross Brawn a declarat ca o piesa de la suspensia din spate a monopostului lui Rubens Barrichello lipseste, iar acesta ar fi putut sa fie obiectul care l-a lovit pe Massa. "El a primit o lovitura puternica in barbie, a fost confuz, dar acum este bine", a declarat Eddie Jordan. Din aceste motive, Massa nu a participat la cursa de pe Hungaroring, care a avut loc ieri. Seful echipei Ferrari, Stefano Domenicali, a precizat ca Massa n-a putut fi inlocuit, intrucit regulamentul prevede ca pilotul inlocuitor trebuia sa efectueze cel putin un test pe circuit. 

Cursa de la Budapesta a fost cistigata de campionul mondial, Lewis Hamilton (McLaren), care a obtinut prima sa victorie din acest sezon. El a fost urmat pe podium de singurul pilot Ferrari ramas in cursa, finlandezul Kimi Räikkonen si de australianul Mark Webber (Red Bull). Liderlul clasamentului, Jenson Button (Brawn MP) s-a clasat de-abia al saptelea, in timp ce Fernando Alonso (Rénault), aflat in pole-position, a abandonat dupa 17 tururi, dupa ce i s-a desprins una dintre roti, in timpul cursei.

Clasamentul general al pilotilor (dupa zece curse): 1. Jenson Button (Brawn) – 70 p; 2. Mark Webber (Red Bull) – 51, 5 p; 3. Sebastian Vettel (Red Bull) – 47 p; 4. Rubens Barrichello (Brawn) – 44 p; 5. Nico Rosberg (Williams) – 25,5 p; 6. Jarno Trulli (Toyota) – 22,5 p.

Clasamentul constructorilor: 1. Brawn GP – 114 p; 2. Red Bull – 98,5 p; 3. Ferrari – 40 p.

Comentarii