Dacă ajungeţi pe patul de spital, primiţi chestionare. Ce au scris pacienţii de la Neuro

marți, 11 august 2015, 01:59
1 MIN
 Dacă ajungeţi pe patul de spital, primiţi chestionare. Ce au scris pacienţii de la Neuro

Ministerul Sănătăţii vrea să ştie pă­rerea pacienţilor privind serviciile ofe­rite de sistemul de sănătate.

Practic, începând din această lună, fiecare spital din ţară va pune la dispoziţia pacientului un chestionar în care să fie evaluate serviciile oferite de unităţile sanitare. Un astfel de chestionar are ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite de unitatea sa­nitară.

La Spitalul Clinic de Urgenţă „Prof. Dr. Nicolae Oblu“ din Iaşi pacienţii internaţi primesc deja chestionare, iar feedbackul nu a întârziat să apară. „În gene­ral, pacienţii s-au plâns de calitatea mâncării sau a lenjeriei de pat. Sunt lucruri pe care le vom remedia în timp şi pe care oricum le aveam în vedere. Noi vom analiza aceste chestionare odată pe lună pentru a vedea ce mai semnalează pacienţii“, a precizat dr. Lucian Eva, managerul Spitalului de Neurochirurgie.

Pacienţii care doresc să completeze un asemenea chestionar o pot face în fizic la spital, iar acesta se depune într-o urnă specială la externare. De asemenea, este posibilitatea completării online pe pagina web a unităţii sanitare. Chestionarul este confidenţial şi anonim. Cei care au nemulţumiri la adresa unui spital le pot transmite direct Ministerului Sănătăţii în format electronic.
 

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii