Mihai Leu nu mai este un sofer amator

luni, 06 august 2001, 23:00
2 MIN
 Mihai Leu nu mai este un sofer amator

Revenit in circuitul national, dupa 14 ani de absenta, dar de aceasta data sub alta denumire, Raliul Cibinium Liqui Moly a fost un spectacol total din toate punctele de vedere. Singurul lucru care a umbrit aceasta intrecere, de cel mai inalt nivel, a fost sumedenia de abandonuri, mai mult de jumatate dintre pilotii inscrisi la start incheind cursa inainte de termen. Acest lucru s-a datorat in mare parte traseului foarte greu, terenul avind destule portiuni cu bolovani si drum accidentat.
Cel mai mare ghinionist al cursei, desfasurata pe distanta a peste 300 de kilometri, dintre care aproape 150 au fost parcursi in cadrul a 11 probe speciale, a fost fara doar si poate multiplul campion national, Titi Aur, sportiv care a abandonat in cea de-a treia proba speciala, datorita unor probleme mecanice.
Pornit in tromba, Titi a aratat si de aceasta data ca isi merita pe deplin titulatura de cel mai bun driver al Romaniei. Atita timp cit a evoluat, pret de aproape trei probe speciale, campionul a oferit un adevarat recital fanilor veniti sa priveasca aceasta intrecere spectaculoasa. Practic, dupa primele doua probe speciale, avea un avans considerabil fata de principalii contracandidati la titlu, fiind cu doua minute in fata lui Mihai Leu, ocupantul pozitiei secunde in acel moment.
In cele din urma, dupa desfasurarea celor 11 probe speciale, la grupa A, s-a impus fostul campion mondial de box. Acesta i-a devansat extrem de clar pe Grigorescu si pe Pitigoi, ocupantii pozitiilor doi si trei. Datorita acestui rezultat, Leu a ocupat primul loc si in clasamentul general, unde a fost urmat de Danny Ungur si de George Grigorescu.
Un rezultat foarte bun a fost obtinut si de Ungur, in cadrul clasei N. Cu toate ca nu a facut o cursa foarte spectaculoasa, preferind sa mearga mai incet, pentru a-si menaja masina, el a cucerit in final locul intii, la citeva secunde bune fata de Turbatu si Gentoiu, ceilalti ocupanti ai podiumului la aceasta clasa. Cu timpul obtinut la clasa N, clujeanul a fost propulsat in postura de vicecampion la general, stabilind totodata si cel mai bun rezultat al unei masini care concureaza la o asemenea grupa.
Cu toate ca la start s-au inscris 15 masini, la grupa H, doar doua automobile au izbutit sa treaca linia de sosire. Prima a fost pilotata de Radu Gheorghe, in timp ce a doua l-a avut la volan pe Zoltan Juhos. In clasamentul general pe echipe, pe prima treapta a podiumului s-a situat Lipoplast Timisoara, grupare din care fac parte sibienii Heinz Gollner, Sorin Itu, Cipi Savu si Mihai Turcu. (Cristi FLOREA)

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii