De Business

Punem punctul pe știi

Ieşeanul Adrian Mironescu, bronz la o prestigioasă competiţie de branding

El a fost premiat pentru proiectul inundatii.Ro.

luni, 04 aprilie 2022, 02:00
2 MIN
 Ieşeanul Adrian Mironescu, bronz la o prestigioasă competiţie de branding

Ieşeanul Adrian Mironescu, designer şi consultant de brand al companiei Wiron din Iaşi, a mai câştigat un premiu în cadrul competiţiei internaţionale „Transform Awards Europe”, celebrată la Londra, după ce anul trecut a obţinut trofeul de aur pentru crearea celui mai bun brand de oraş din Europa (al Buzăului). 

Zilele trecute, proiectul de branding pentru inundatii.Ro a fost recompensat cu bronz la prestigioasa competiţie care premiază excelenţa în branding, la categoria „Best visual identity from the public sector". „Strategia de brand este clară, iar abordarea creativă este antrenantă!”, a precizat juriul format din membri de top de la companii precum Lego, Pepsico, Twitter şi Suez.

Gala de premiere s-a desfăşurat pe 30 martie, în prezenţa unor agenţii din elita brandingului mondial ca Landor, Interbrand, Lippincott, Prophet, Carré Noir, Dragon Rouge, Lantern sau SomeOne, dar şi a clienţilor. La ceremonie a fost prezent şi Cristian Ignat – Canopy, consultantul de marketing digital al proiectului.  

Adrian Mironescu, designer de brand din partea Băncii Mondiale, a explicat conceptul: „Împreună cu echipa proiectului am creat strategia şi identitatea de brand pentru a comunica importanţa pregătirii la inundaţii. (…) Am creat un concept vizual adecvat, distinctiv şi simplu, surprinzând dualitatea dintre apă şi infrastructura verde (naturală sau creată de om), pentru a câştiga încrederea publicului nostru, pentru a arăta că ne pasă şi facem cea mai bună muncă pentru cei din jur şi pentru natură. Proiectul a fost adoptat rapid şi se implementează treptat, fiind unul de anvergură. Vedem astfel că brandingul are un rol strategic inclusiv pentru sectorul public, esenţial pentru rezultate pozitive pentru comunitate. Întregul proiect a venit şi cu o responsabilitate imensă, fiind vorba de vieţi şi de tot ce ne înconjoară”, a spus Mironescu.  

Sub brandul de interes public Inundatii.Ro se află, printre altele, şi platforma www.inundatii.ro, eforturi de comunicare în social media, materiale informative pentru autorităţi locale, profesionişti, antreprenori şi pentru publicul larg.

„Ne bucurăm de premiu şi de recunoaşterea muncii întregii echipe internaţionale de profesionişti de top implicaţi în Inundaţii.Ro, parte din Ro-Floods, ce priveşte elaborarea Hărţilor de Hazard şi de Risc la Inundaţii şi a Planurilor de Management al Riscului la Inundaţii, realizat cu sprijinul World Bank, acordat Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor şi a Administraţiei Naţionale «Apele Române», cât şi de faptul că misiunea proiectului devine mai cunoscută!”, a completat Mironescu.

Comentarii