De Business

Punem punctul pe știi

Încă un supermarket va fi construit în Iaşi. Va fi amplasat pe bulevardul Poitiers

Magazinul va avea o suprafaţă de 2.400 de metri pătraţi si 125 de locuri de parcare.

miercuri, 27 iunie 2018, 01:50
3 MIN
 Încă un supermarket va fi construit în Iaşi. Va fi amplasat pe bulevardul Poitiers
Deşi compania Lidl România a primit undă verde de la Primăria Iaşi încă din septembrie anul trecut, abia luna aceasta au început lucrările de construire a noului magazin. Situat lângă compania Continental, mai exact lângă parcarea acestuia, spaţiul de 8.470 de metri pătraţi este plin de muncitori, utilaje şi materiale de construcţie. 

Lucrările abia au început, echipa lucrând la fundaţia clădirii. Pe această suprafaţă, achiziţionată de Lidl cu suma de 6,7 milioane de lei, (aproximativ 1,5 milioane de euro), compania multinaţională de retail va amenaja 125 de locuri de parcare şi un complex comercial de 2.400 de metri pătraţi cu un regim de înălţime de tip parter plus un etaj.

Mai exact, clădirea va avea opt metri înălţime. În actele depuse de retailerul german pentru obţinerea PUZ pentru investiţia de pe Bulevardul Poitiers nr. 6 se menţionează că suprafaţa desfăşurată a proiectului va fi de 2.850 de metri pătraţi, iar pentru circulaţii carosabile şi pietonale vor fi alocaţi 4.330 de metri pătraţi. Odată cu construirea acestui nou Lidl se vor crea la Iaşi în jur de 20 de locuri de muncă noi. În ultimele luni, de pe teren au fost demolate mai multe construcţii ce au aparţinut fostului proprietar, dezvoltatorul imobiliar Entire Real Estate Solutions (ERES) din Bucureşti, companie germană de consultanţă care operează pe piaţa din România. Lidl a solicitat autorităţilor  municipale aprobarea PUZ pentru investiţia: „Demolare construcţii existente, construire centru comercial, amenajare parcare, acces, amplasare mijloace de publicitate, împrejmuire teren privat şi organizare de şantier”.

Viitorul supermarket este al optulea deţinut de lanţul de magazine Lidl în municipiul Iaşi, pe ţară compania ajungând la 220 de supermarketuri. Extinderea continuă şi anul acesta, în mai multe oraşe din ţară. „Un factor extern foarte important a fost creşterea consumului. Lidl a răspuns la creşterea organică a cererii prin construirea de noi magazine, venind, astfel, mai aproape de un număr tot mai mare de clienţi şi potenţiali clienţi. În plus, ne-am propus să menţinem activ interesul clienţilor existenţi, dar şi să câştigam noi clienţi. Anul 2017 a fost un an extraordinar pentru Lidl Romania. Am inregistrat o creştere a cifrei de afaceri peste media pieţei, astfel că ne menţinem pe acelaşi trend pozitiv pe care ne-am înscris încă de la intrarea pe piaţă”, spun reprezentanţii Lidl Romania, adăugând faptul că accesibilitatea şi proximitatea se numără printre principalele criterii atunci cand vine vorba de alegerea locului în care sunt construite noi magazine Lidl, pe lângă analiza amănunţită a nevoilor clienţilor.

Lidl se alfă pe piaţa din România de şapte ani şi a ajuns să aibă o cifră netă de afaceri de aproximativ 6 miliarde de lei. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de ţări europene şi având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial şi rămâne al treilea jucător în piaţa de retail alimentar din România, după Kaufland şi Carrefour. 

 

 

Comentarii