Cardul de 13,6 euro este valabil un an şi are aplicabilitate în 40 de ţări europene

Opel Asistenţă Rutieră: călătorii de vacanţă fără griji

luni, 03 august 2015, 19:16
3 MIN
 Opel Asistenţă Rutieră: călătorii de vacanţă fără griji

Opel oferă gratuit clienţilor săi din România programul de asistenţă rutieră timp de un an începând de la achiziţia maşinii. Asistenţa poate fi prelungită după această perioadă, iar până la finalul lunii august 2015 oricare dintre partenerii Opel o poate oferi pentru suma anuală de numai 13,6 euro, cu TVA. Cardul de Asistenţă Rutieră Opel se emite pe 12 luni şi se adresează utilizatorilor modelelor Opel vândute după anul 2005. Acesta poate fi achiziţionat de la orice partener Opel din ţară.

Proprietarul unui autovehicul Opel cu card de Asistenţă Rutieră are asigurată mobilitate permanentă, în peste 40 de ţări europene. Prin contractarea acestui serviciu, grijile legate de orice călătorie sunt eliminate, iar riscul producerii unui eveniment nedorit este gestionat cu ajutorul Opel:

1. Asistenţă mobilă

În eventualitatea unei avarii în urma căreia autovehiculul nu mai poate fi condus, Centrul de Asistenţă Opel va trimite la locul unde acesta se află un vehicul de asistenţă pentru a interveni.

2. Remorcare

Dacă intervenţia asistenţei mobile nu poate rezolva problema imobilităţii automobilului afectat, Centrul de Asistenţă Opel va organiza tractarea până la cel mai apropiat Service Opel.

3. Închiriere de autovehicule

În situaţia în care autovehiculul nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, intervenţia asistenţei mobile nu dă nici rezultate, iar reparaţiile la Service-ul Opel durează mai mult de 24 ore, Centrul de Asistenţă Opel va pune la dispoziţie un autovehicul de schimb în regim rent-a-car, serviciul fiind supus unor termene şi condiţii.

4. Transport spre sau dinspre casă

Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, iar reparaţiile la Service-ul Opel nu se pot finaliza în aceeaşi zi, Centrul de Asistenţă Opel va acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi. Acest serviciu nu este disponibil în cazul alegerii unui serviciului de închiriere sau de cazare în regim hotelier.

5. Cazare în regim hotelier

Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, se află la cel puţin 80 km de domiciliul şoferului, iar reparaţiile necesare pentru a îl face utilizabil nu se pot finaliza în maxim 24 ore de la producerea avariei, iar şoferul are nevoie de un loc de cazare pe timpul nopţii, Centrul de Asistenţă Opel va acoperi costul cazării într-un hotel de maximum 3 stele cu mic dejun inclus, în limita a 4 nopţi.

6. Recuperarea/Repatrierea autovehiculului

În cazul în care după reparaţii autovehiculul eligibil urmează a fi recuperat de către şofer, Opel Asistenţă Rutieră va acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi. În cazul în care o astfel de călătorie cu trenul depăşeşte 6 ore, va fi acoperit costul unui bilet de avion la clasa economică. Costul călătoriei cu trenul sau avionul poate fi decontat pentru o singură persoană, în limita sumei de 613 Euro.

Pentru a intra în legătură cu Centrul de Asistenţă Opel, este necesară doar apelarea numărului de telefon +40.(21).317.4690. Acesta este disponibil permanent, 365 zile pe an şi 24 ore pe zi.
 

Comentarii