Ce ne facem cu abonații?

vineri, 05 iunie 2020, 01:43
3 MIN
 Ce ne facem cu abonații?

Cum propunerea preşedintelui Politehnicii, Ciprian Paraschiv, de a permite accesul posesorilor de abonamente pe stadioane, nu va fi pusă în practică, gruparea ieşeană va acorda, abonaților actuali, în sezonul viitor reduceri de 30% la noile abonamente

 

 

Concentrată pe sezonul actual şi pe modul în care va pregăti un eventual sprint de final care se anunţă extrem de intens, cu 14-17 meciuri în nici două luni, Politehnica Iaşi se gândeşte şi la viitoarea stagiune. Pe lângă creionarea bugetului şi a altor elemente legate de strategia internă, clubul ieşean a anunţat că va pune mare preţ pe relaţia cu suporterii. „De când am venit la club, am pus la loc de cinste relaţia cu suporterii. Practic, echipa aceasta trăieşte prin ei, pentru ei. Am fost mâhnit când am auzit multe nemulţumiri, încercăm să eliminăm, treptat, toate lucrurile care alungau fanii de lângă echipă” a declarat preşedintele clubului, Ciprian Paraschiv, care a anunţat o măsură pe care o va lua pentru restabilirea încrederii în relaţia club-fani: „În acest sezon, abonaţii noştri, cei care, prin cumpărarea unui abonament şi-au dovedit fidelitatea faţă de club, au fost foarte afectaţi. Nu au putut asista la mai multe meciuri de anul trecut, când echipa a jucat la Botoşani, pentru că nu au avut la dispoziţie mijloace gratuite de transport. Apoi, fără vina noastră, s-ar putea să nu poată urmări din tribunele arenei dragi, din Copou, meciurile rămase din acest sezon, care urmează să fie programate. Am propus ca măcar abonaţii să poată urmări partidele de acasă ale echipei favorite. Iniţiativa mea nu va fi însă pusă în practică şi partidele se vor juca cu porţile închise. De aceea, m-am gândit la o altă metodă pentru a-i sprijini pe abonaţi, acordarea unor reduceri. Pentru sezonul viitor le vom acorda un discount de 30% celor care îşi vor prelungi abonamentele. Încă nu am stabilit care vor fi preţurile la abonamentele pentru campionatul 2020-2021, însă reducerea despre care am vorbit va fi sigur acordată. Când vor fi puse în vânzare abonamentele, îi invit pe toţi cei care ţin la fotbalul ieşean să devină abonaţii Politehnicii. Gestul de a cumpăra un abonament, care este esenţial în contextul financiar actual, e cel care defineşte perfect un socios”.

Un alt aspect asupra căruia Poli se va concentra este cel legat de distribuirea produselor clubului. După ce fani ai echipei s-au plâns de faptul că, de pildă, pentru a achiziţiona un tricou de 39 de lei trebuie să plătească încă 30 de lei pentru livrare, Paraschiv a explicat: „Avem două categorii de produse ale clubului pentru suporteri. Cele existente la magazinul din Iulius Mall, care s-a închis o perioadă, din cauza pandemiei şi cele care pot fi achiziţionate de la magazinul virtual. La magazinul virtual, administrat de către unul dintre partenerii noştri, produsele sunt mai diversificate. Din păcate, taxele de livrare, percepute de firmele de curierat, creează disconfort în unele cazuri. În funcţie de solicitări, vom produce şi pentru magazinul din Iaşi produsele cele mai dorite, care vor putea fi achiziţionate atunci când va fi permisă redeschiderea Iulius Mall. Îi rog pe toţi suporterii să îmi transmită orice nemulţumire pe care o au, pentru a încerca să remediem lucrurile, dacă se poate. Îi asigur de toată preţuirea mea”.

Magazinul virtual al Politehnicii este administrat de o firmă cu sediul în Bucureşti, care sponsorizează clubul de la începutul acestui sezon, colaborarea fiind iniţiată graţie fostului antrenor, Mihai Teja.

Comentarii