RATP: Autobuzul de la Lunca Cetatuii si-a rupt roata intr-o groapa

marți, 04 august 2009, 09:26
2 MIN
 RATP: Autobuzul de la Lunca Cetatuii si-a rupt roata intr-o groapa

RATP a demarat o ancheta pentru a stabili cauzele in care un autobuz a ramas fara o roata in trafic. Incidentul s-a produs in zona Lunca Cetatuii, simbata. "Nu stim deocamdata cum s-a intimplat. Roata s-a desprins din butuc. S-a rupt un surub dupa ce a intrat in groapa", a explicat Maricel Gherca, directorul RATP.

Reprezentantii RATP au mentionat ca roata nu s-a desfacut din prezoanele de sustinere. "Roata nu s-a desprins pentru ca nu au fost bine prinse suruburile. Masinile sint verificate cind intra pe traseu. Vom vedea ce s-a intimplat exact", a adaugat Gherca.

Roata autobuzului MAZ care circula pe traseul 41 barat a sarit in timp ce mijlocul de transport se deplasa dinspre Lunca Cetatuii spre Iasi, dupa ce a trecut printr-o groapa. Catalin Lupu, primarul comunei Ciurea, a declarat ca nu au fost victime. Oficialii regiei au specificat ca roata a fost pusa la loc, dupa care autobuzul si-a continuat cursa.

RATP mai are demarata o ancheta pentru stabilirea conditiilor in care s-a produs un alt incident. Este vorba despre microbuzul care a intrat intr-un stilp pe Soseaua Arcu. Mijlocul de transport este si in prezent sigilat. Conducerea regiei a explicat ca se asteapta o dispozitie data de o instanta judecatoreasca prin care sa fie numita o unitate pentru expertizarea tehnica a mijlocului de transport. Accidentul s-a produs pe data de 7 iulie, pe Soseaua Arcu. Microbuzul cu numar de parc 124 a coborit de pe strada Anastasie Fatu, iar pe soseaua Arcu a intrat intr-un stilp de pe marginea drumului. La momentul respectiv, soferul microbuzului, Aurel Manole, a declarat inspectorilor de la Siguranta Circulatiei din cadrul regiei ca a ramas fara sistemele de directie si frinare, a pierdut controlul masinii si astfel a intrat in stilp. Cu toate acestea, inainte de a fi ridicat microbuzul de la locul accidentului, angajatii RATP au verificat sistemele de frinare ale masinii care au raspuns la comenzi.

Comentarii