Persoanele care folosesc retelele de socializare sunt mai predispuse la cheltuieli mai mari

joi, 16 iunie 2011, 14:42
1 MIN
 Persoanele care folosesc retelele de socializare sunt mai predispuse la cheltuieli mai mari

Potrivit studiului, persoanele care folosesc retelele de socializare sunt de sapte ori mai predispuse la cheltuieli comparativ cu cele care nu folosesc astfel de platforme. Impactul retelelor de socializare asupra consumatorilor creste daca acestia sunt expusi si la alte tipuri de media, precum OOH (out of home), PR si TV.

Persoanele cu acces la social media si expuse mesajelor comerciale OOH sau TV sunt de doua ori mai predispuse la cheltuieli comparativ cu cei care nu au fost expusi unor astfel de influente. Persoanele expuse la mesaje de pe retelele de socializare care au si citit materiale de presa sau editoriale au cheltuit cu 17% mai mult comparativ cu celelalte care nu au avut astfel de activitati.

"Acest studiu incearca sa inteleaga factorii complecsi care influenteaza schimbarile consumatorilor in ceea ce priveste consumul. Am aflat ca expunerea la mesajele de pe retelele de socializare si mai ales cand este combinata cu expunerea la alte tipuri de media poate duce la o predispozitie de doua pana la sapte ori mai mare la cheltuieli", a declarat Irfan Kamal, Senior VicePresident, Digital and Social, la Ogilvy. (Mediafax)

Comentarii