Boacănă după boacănă la CSM Poli

miercuri, 06 decembrie 2017, 02:43
2 MIN
 Boacănă după boacănă la CSM Poli

Acţiunile conducerii nu numai că nu au adus sponsorii promişi, ci îi poate alunga şi pe cei existenţi

CSM Politehnica Iaşi stă în acest moment relativ bine din punct de vedere sportiv, păstrând şanse reale de atingere a obiectivului stabilit în vară, calificarea în play-off. Din punct de vedere al activităţii executivului însă, boacănele curg pe bandă rulantă, nimeni nereuşind să trezească un club în care amatorismul şi-a făcut cuib.

Ultimul episod care spune multe despre nivelul existent în Copou este modul în care au fost gândite noile  banere cu sponsorii echipei, care sunt montate în zonele în care se dau interviuri. Pe un material lucios, neprietenos pentru camerele de luat vederi, cu siglele puţinilor sponsori existenţi la club presărate  rarefiat, banerele nu pun în valoare firmele care susţin clubul, numele acestora nefiind vizibile în cadrele luate de televiziuni. Acest lucru s-a întâmplat şi la meciul cu Astra, unde, în ciuda eforturilor tehnice ale televiziunii care s-a ocupat de producţie, nimic nu a putut fi făcut pentru remedierea noii erori elementare a strategilor CSM. Sponsorii echipei nu au fost astfel puşi în valoare, fapt care poate altera colaborarea cu un club care a anunţat, prin preşedintele său, Adrian Ambrosie, în mod repetat, că va atrage noi parteneri, între care şi unul principal, promisiunile rămânând şi până azi simple vorbe în vânt.

Modul defectuos de promovare a relaţiei dintre CSM şi sponsori a putut fi vizibil şi într-o revistă lunară editată de singurul partener care apare pe tricourile echipei ieşene, Blue Air. Interviul dat în acea revistă de Ambrosie mult după începerea campionatului, în care se vorbea despre noua echipă a Iaşului, era ilustrat cu o fotografie în care apăreau doi oficiali ai clubului, doi jucători din lotul actual şi patru dintre fotbaliştii plecaţi în vară (Böle, Mitic, Ciucur, Caparco), sârbul şi Ciucur criticând dur modul în care au fost trataţi, precum şi noul proiect CSM.  

Proiect care se bazează şi acum, aproape în exclusivitate, pe bani primiţi din drepturile de televizare cuvenite ca urmare a comportării din sezonul trecut şi pe sprijinul mai mult decât generos al Primăriei Iaşi. Palatul Roznovanu a bătut în acest an toate recordurile de susţinere a fotbalului local, prin alocarea a peste 8 milioane de lei şi, conform oficialilor Fundaţiei Sportului Ieşean, ia în calcul pomparea în această lună a unei alte sume consistente menite a aduce echilibru financiar clubului, 1,5 milioane lei.

Comentarii