De Business

Punem punctul pe știi

Calitatea comportamentului faţă de clienţi este în scădere

marți, 06 decembrie 2022, 08:45
1 MIN
 Calitatea comportamentului faţă de clienţi este în scădere

Calitatea comportamentului faţă de clienţi a scăzut în 2022 faţă de 2021, pe principalele 8 pieţe interne, potrivit scorurilor obţinute de furnizori la fiecare din cei 6 indicatori ai sondajului prin care KPMG a agregat opiniile consumatorilor din România a 100 de branduri. 

Scorurile totale au scăzut evident în HoReCa (domeniu divizat de studiu în două sectoare: hoteluri şi călătorii, respectiv restaurante & fast food) şi – inevitabil? – în sectorul utilităţilor. Şi s-au apropiat marginal de stagnare în celelalte sectoare. „Pe măsură ce provocările legate de pandemie se estompează, consumatorii de astăzi se concentrează mai mult pe incertitudinea economică, inclusiv pe inflaţia ridicată şi creşterea preţurilor la energie. Câştigătorii sunt acele companii care au înţeles preocupările şi priorităţile în schimbare ale clienţilor”, explică Victor Iancu, Associate Partner, Strategy & Experience Design, KPMG România.

Cititi mai multe detalii pe cursdeguvernare.ro

Comentarii