Laborator ultramodern, Creative Business Lab, creat cu ajutorul a patru companii la FEAA

miercuri, 13 octombrie 2021, 01:56
2 MIN
 Laborator ultramodern, Creative Business Lab, creat cu ajutorul a patru companii la FEAA

La Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor (FEAA) a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza“ (UAIC) a fost lansat primul Creative Business Lab din cadrul universităţii, un proiect realizat cu suportul mediului de afaceri ieşean.

Inaugurarea proiectului s-a făcut în prezenţa prof.dr. Teodora Roman – decan al FEAA, a reprezentanţilor companiilor partenere, precum şi a unui număr limitat de profesori şi studenţi, pentru a respecta restricţiile impuse de situaţia pandemică.

Dedicat studenţilor şi profesorilor de la FEAA, laboratorul B618 (corp B, et. 3) a fost transformat într-un spaţiu modern şi dotat la standarde actuale, prin contribuţia financiară şi implicarea a patru companii ieşene: Amazon Development Center, Canopy, Iulius şi Hindawi.

„Proiectul a fost gândit pentru a facilita integrarea de activităţi creative în procesul educaţional şi se doreşte a fi o invitaţie la o strânsă colaborare între mediul academic şi cel privat, urmând a fi utilizat atât pentru cursuri şi seminarii, cât şi pentru workshopuri şi evenimente susţinute de companiile fondatoare, precum şi de alţi actori ai mediului de afaceri. Conceptul arhitectural a fost realizat de echipa Mora.architects pornind de la 6 concepte dezvoltate de echipe mixte studenţi, profesori şi absolvenţi în cadrul unui workshop de Design Thinking pentru inovarea spaţiilor educaţionale organizat de lect.dr. Patricea Bertea“, au precizat reprezentanţii FEAA.

Laboratorul pune la dispoziţia profesorilor şi studenţilor material didactic pentru metodologii precum Lego Serious Play şi Design Thinking, cunoscute şi utilizate în mediul corporate pentru susţinerea procesului de inovaţie.

Proiectul B618 – Creative Business Lab este şi beneficiar al primei biblioteci de Neuroştiinţă şi Business, prin parteneriatul încheiat de FEAA şi Mind Architect.

Comentarii