Ce e de făcut cu poliţa Euroins? Patronii service-urilor îşi pun mâinile în cap când aud de asiguratorul falimentar
Proprietarii service-urilor sustin ca Euroins deconteaza greu costurile din atelierele auto, î (...)
citeste totvineri, 24.03.2023
Hotărârea în acest sens a fost adoptată ieri. Șeful Regionalei de Drumuri Iaşi estimează că lucrările ar putea să înceapă în mai puţin de un an.
Drumul Naţional 28B Tg. Frumos - Botoşani va fi modernizat pe o lungime de aproape 77 km. Guvernul a adoptat în şedinţa de ieri o hotărâre în acest sens, prin care au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici aferenţi acestui obiectiv de investiţii.
Potrivit acestora, valoarea investiţiei este de aproximativ 70 de milioane de euro, bani care vor veni „din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii“.
Ovidiu Laicu, şeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri, ne-a precizat că aleşii din judeţul vecin au făcut echipă şi s-au bătut pentru realizarea acestui proiect.
„Jos pălăria pentru echipa de parlamentari PSD de la Botoşani!“, a spus el, după ce a enumerat toate fazele parcursului birocratic de specialitate al acestui proiect, la care au participat aleşii botoşăneni, până la adoptarea hotărârii de guvern: întâlniri interministeriale, cu proiectanţii de la DRDP şi de la Compania de Drumuri şi Autostrăzi, obţinerea diverselor avize şi semnături.
„După aprobarea bugetului, vom scoate la licitaţie proiectarea împreună cu execuţia. Până în martie se încheie licitaţia, iar în decurs de şase luni sperăm că vom avea şi proiectul, ca să putem da ordinul de începere a lucrărilor“, a prezentat directorul Regionalei de Drumuri următoarele etape.
Totuşi, el nu a putut să estimeze cât vor dura lucrările. Drumul, din care mai bine de 40 km se află pe teritoriul judeţului Iaşi, va avea o platformă de 9 metri, cu o lăţime a căii de rulare de 2 × 3,5 metri, acostamentul de-a lungul fiecărei benzi fiind de un metru.
Inclus în Masterplanul General de Transport al României, ca drum de interes regional, DN 28B a fost reabilitat provizoriu anul trecut, câteva segmente primind un strat de covor asfaltic.
Cuvinte cheie: + dn 28b, drum iași botoșani
© Drepturi de Autor (Copyright) - Acest articol este proprietatea Ziarul de Iasi (www.ziaruldeiasi.ro) si este protejat de Legea dreptului de autor si drepturilor conexe (8/1996). Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita a maximum 500 de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol! Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor.
Cine sunt oficialii români care îl vor arbitra duminică pe Cristiano Ronaldo
Brokerii se opun plafonării prețurilor RCA. Mulți dintre ei și-ar pierde jobul
Cât trebuie să scoatem din buzunar pentru o masă cu peşte, în post
FOTO Parc superb, de agrement, la Horpaz/Miroslava. Dezbatere publică de la ora 18
E adevărat că e mai scump să publici advertoriale tip adult? (P)
Octogenar mort pe holurile spitalului după ce a fugit din salon
Dieta mediteraneană ar putea reduce cu 24% riscul femeilor de a face boli cardiovasculare
Microbuz cu infirmiere românce, implicat într-un accident în Austria. O femeie a murit
Un avion Tarom a aterizat de urgență la Istanbul după o amenințare cu bombă
Mașină Google Street View, implicată într-un accident în Ovidiu, Constanța
VIDEO Patinaj artistic: Moment în premieră în proba de perechi de la Campionatul Mondial
Monica Niculescu s-a califiicat în optimi la Miami Open, la dublu
Karpaten Turism aduce vacanțele All Inclusive la Iași, la Moldova Center (P)
„Marea prescripţie” loveşte din nou. Jongleriile unui executor ieşean, achitate una după alta
Calendarul consultațiilor oftalmologice la nou-născut și copilul de vârstă mică (P)
Academicienii second-hand. Figuri mai vechi ale politichiei ieşene de acum 20 de ani, la interval
Care sunt cele mai vânate clădiri de locuinţe de pe piaţa premium din Iaşi?
Proiectul de brand al Iaşului, medalie de aur, după ce a concurat cu două firme din Londra
Ce a lăudat primarul Mihai Chirica? Mai nimic bun la juniorii Politehnicii Iaşi
Primul ieşean condamnat pentru că a condus drogat scapă cu cazierul curat și cu dreptul de a conduce
Care este mecanismul din spatele jocurilor de păcănele? Iată ce trebuie să știe pasionații…
O bandă de spărgători de maşini şi-a făcut de cap mai multe luni de zile
Se reia licitaţia pentru documentaţia necesară reabilitării termice a Palatului Administrativ
A început votul în Competiţia Destinaţia Anului 2023. La ce categorie concurează Iașul
Argint european pentru un proiect strategic unic în peisajul național! (P)
Denisa Ionaşcu, secretarul CL Iaşi, a pierdut prima rundă a meciului cu primarul Mihai Chirica
ASF: Poliţele de asigurare emise de Euroins România îşi păstrează valabilitatea
Ciolacu nu mai ştie cum să născocească motive ca să nu se atingă de pensiile speciale
Un tablou necunoscut până acum al artistului american Jackson Pollock a fost descoperit în Bulgaria
Ce fel de ustensile și echipamente sunt necesare într-o bucătărie profesională? (P)
Autobuz cuprins de flăcări în mers, la Oradea. 20 de persoane s-au autoevacuat
Doi medici rezidenți au fost puși sub control judiciar în cazul Tesloianu
Alexandru CĂLINESCUDuşmanii democraţiei |
Neculai SEGHEDINSateliţi |
Codrin Liviu CUȚITARUJonathan Coe, un prieten al Iaşului (III) |
George ŢURCĂNAŞUBucureştiul şi non-strategiile de dezvoltare regională |
Academicienii second-hand. Figuri mai vechi ale politichiei ieşene de acum 20 de ani, la interval |
Copyright 2006-2020 © Ziaruldeiasi.ro Toate drepturile rezervate.