106 lei căldura pe noiembrie, la două camere racordate la Veolia

vineri, 18 decembrie 2015, 02:56
2 MIN
 106 lei căldura pe noiembrie, la două camere racordate la Veolia

Veolia Energie Iaşi a emis facturile aferente consumului lunii noiembrie 2015 către clienţi ce au convenţii individuale de plată. În această situaţie sunt circa 10.000 de proprietari de locuinţe, respectiv 27% din apartamentele conectate la sistemul centralizat de termoficare.  

Potrivit unui comunicat al companiei, consumul mediu de încălzire a fost de 0,25 gigacalorii la un apartament cu o suprafaţă mai mică de 30 mp (costul căldurii fiind de 66 lei), de 0,40 gigacalorii la un apartament cu o suprafaţă cuprinsă între 31 şi 50 mp (costul căldurii fiind de 106 lei) şi de 0,45 gigacalorii la un apartament cu o suprafaţă de peste 51 mp (costul căldurii fiind de 120 lei). „Îi rugăm pe locatarii ce nu primesc factura direct de la Veolia şi ale căror costuri cu încălzirea sunt repartizate direct pe lista de întreţinere de către asociaţii să se sesizeze în cazul în care constată că sumele ce le revin sunt cu mult mai mari decât mediile calculate de noi”, a declarat directorul comercial şi de comunicare al companiei, Ana-Maria Icătoiu.

Potrivit acesteia, ieşenii pot reclama astfel de situaţii la centrul de apel non-stop 0800800123 (apel gratuit), la adresa de mail iasi@veolia.com, pe pagina de Facebook (facebook.com/veoliaenergieiasi) sau la Biroul de Relaţii cu Clienţii de la sediul societăţii din Calea Chişinăului 25. „Reamintim faptul că, în urma acţiunii derulate în sezoanele de încălzire 2013 – 2014 şi 2014 – 2015, peste 1.400 de familii şi-au primit banii cu care fuseseră încărcate ilegal la plata căldurii de către asociaţiile de proprietari pe lista de întreţinere”, a mai spus Icătoiu.

Totodată, compania afirmă că locatarii pot înainta sesizări şi dacă au dubii în ceea ce priveşte plăţile făcute la energia termică de asociaţiile de proprietari din care fac parte. „Dacă există astfel de dubii, îi rugăm să ne solicite informaţii legate de sumele facturate şi cele achitate de asociaţie pentru apă caldă şi căldură în aşa fel încât să ne putem asigura împreună că nu mai apar cazuri de suspiciune de fraudă precum cele identificate cu ajutorul ieşenilor în ultimele două luni, situaţii pe care le-am transmis spre verificare Primăriei Municipiului Iaşi”, a conchis directorul comercial al companiei.

 

Comentarii