De Business

Punem punctul pe știi

N

Controverse între magazinul Selgros din Iaşi şi un client pe garanţia unui televizor

N

marți, 06 mai 2014, 01:50
3 MIN
 Controverse între magazinul Selgros din Iaşi şi un client pe garanţia unui televizor

\N

In timp ce clientul susţine că aparatul s-a defectat la două luni de la achiziţie, fiind încă în garanţie, oficialii magazinului spun că din cauza montajului pe perete componentele televizorului au fost deteriorate şi responsabilitatea nu le mai aparţine.

Un client al Selgros Iaşi susţine că magazinul îl nedreptăţeşte din cauză că nu vrea să-i repare un televizor aflat în garanţie. La rândul lor oficialii supermarketului spun că aparatul a fost deteriorat în momentul în care a fost montat pe perete şi nu din cauză că produsul era neconform. “La mijlocul lunii februarie a acestui an am cumpărat, între altele, un televizor de la magazinul Selgros din Iaşi. Era la promoţie modelul Venga T81 Led HD, costa aproximativ 700 lei. Totodată, i-am luat şi un suport ca să îl montez pe perete. L-am instalat cu ajutorul unei persoane specializate. Deci nu l-am montat pe suportul lui să stea pe o masă”, a declarat Othman Bawwab, clientul hypermarketului situat în zona CUG. Conform relatării acestuia, când a ajuns acasă a observat că telecomanda nu funcţiona corespunzător. “Am schimbat bateriile, nimic. Nici culorile de pe ecran nu mi se păreau naturale”, a spus Bawwab. După aproximativ două luni de zile de la cumpărare, televizorul nu s-a mai “aprins”, a indicat clientul Selgros. În consecinţă, el a luat televizorul cu toate componentele sale, factura şi certificatul de garanţie şi s-a dus la magazinul de unde l-a achiziţionat. După ce au constatat defecţiunile, angajaţii magazinului au trimis produsul la service-ul din Bucureşti. Ulterior, reprezentanţii service-ului Selgros l-au sunat pe client şi i-au spus că defecţiunea produsului este din cauza şuruburilor cu care a fost montat televizorul de perete. Astfel, garanţia produsului expiră, iar reparaţia se poate face contracost, valoarea “manoperei” fiind de 700 lei. “În urma verificărilor tehnice efectuate de către specialiştii unităţii service autorizate, aceştia au întocmit raportul de constatare prin care au dat negaţie de reparaţie în garanţie, motivul fiind acela că: «În service s-a constatat că la montarea suportului de susţinere, au fost folosite şuruburi de dimensiuni necorespunzătoare (prea lungi, n.Selgros.) ce au condus la spargerea plăcii display-ului». Unitatea service a efectuat raportul în mod profesional, acesta fiind însoţit şi de planşe foto care susţin cele constatate”, a precizat Tatian Tronaru, directorul magazinului Selgros Iaşi. Potrivit datelor transmise de oficialul Selgros, specialiştii din unitatea de service au constatat că intervenţia voluntară a clientului asupra produsului a vătămat produsul, clientul încălcând condiţiile stabilite de către producător prin certificatul de garanţie. Din aceste considerente, specialiştii unităţii de service au stabilit că această reparaţie nu cade în sarcina emitentului garanţiei. “Datorită faptului că este vorba de o defecţiune şi nu de o neconformitate a produsului, subscrisa nu poate să remedieze produsul sau să ia altă măsură în condiţiile în care produsul este conform iar defecţiunea este cauzată tocmai de către clientul reclamant”, a mai transmis directorul magazinului.

Comentarii