Geely, proprietarul Volvo, lansează un nou brand global, Lynk&Co

luni, 24 octombrie 2016, 01:50
2 MIN
 Geely, proprietarul Volvo, lansează un nou brand global, Lynk&Co

Producătorul auto chinez Geely, proprietarul Volvo, lansează joi primul model al unui nou brand global, Lynk&Co, un SUV compact cu care speră să atragă clienţii urbani datorită unei aplicaţii care permite proprietarilor închirierea vehiculului, atunci când nu au nevoie de el, transmite Reuters.

Lansarea unui nou brand face parte din eforturile Geely de creştere a atractivităţii vehiculelor sale. SUV-ul va fi disponibil pe piaţa chineză de anul viitor, urmând să intre la vânzare în Europa şi Statele Unite în 2018.

Vehiculul, numit „01“, va fi primul model bazat pe platforma CMA (Complex Modular Architecture) dezvoltată de Geely şi Volvo, compania suedeză cumpărată de grupul chinez acum şase ani.

Geely ţinteşte clienţii pasionaţi de tehnologie. Proprietarii noilor SUV-uri vor putea să le închirieze altor persoane prin folosirea aplicaţiei Lynk & Co şi a unei chei digitale transferabile, a declarat Alain Visser, vicepreşedinte la Lynk & Co.

Creşterea economiei chineze este cea mai lentă din ultimul sfert de secol, dar Geely a depăşit anul trecut rata de creştere a industriei auto şi a redresat Volvo.

Obiectivul companiei este ca vehiculele sub marca for Lynk & Co să concureze cu automobilele fabricate de General Motors în colaborare cu SAIC Motor, au spus persoane apropiate situaţiei.

Potrivit Geely, vehiculul care va fi prezentat la Berlin va avea un preţ compe-titiv, care va fi stabilit în mod unitar pentru toate pieţele. Lynk & Co va controla atât relaţiile cu clienţii cât şi canalele de distribuţie. Grupul chinez nu a precizat însă nivelul preţului.

 

Comentarii