Advertorial

Proiectele sociale prind contur la ERA Shopping Park

joi, 18 septembrie 2014, 01:50
3 MIN

În ultimii ani, la ERA Shopping Park implicarea în acţiuni sociale a devenit o tradiţie.

Povestea începe în anul 2011 când bradul de Crăciun înalt de peste 3m şi realizat din peste 100 de ursuleţi a fost donat împreună cu alte câteva sute de jucării colectate cu ajutorul clienţilor centrului prin intermediul partenerilor din cadrul organizaţiei locale a Salvaţi Copiii.

Evenimentul a prins contur şi mai mult în anul următor când şi mai multe jucării au fost colectate şi donate.
În timp, campaniile sociale au început să prindă viaţă cu ajutorul partenerilor şi în preajma altor ocazii speciale precum Paştele sau începutul unui nou an şcolar cu scopul de a dona alimente sau rechizite.

CEA MAI MARE ACŢIUNE de până acum a fost însă cea realizată în luna mai a acestui an în parteneriat cu Asociaţia Speranţă pentru Îngeraşi şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Iaşi. Campania s-a desfăşurat pe durata a 2 săptămâni într-un format simplu şi beneficiind de o promovare intensă pe canale multiple. Clienţii ERA Shopping Park erau invitaţi să îşi prezinte bonul de cumpărături la infodesk-ul campaniei primind în schimb un premiu de mulţumire, iar Centrul Comercial urmând să doneze câte 20 lei pentru fiecare client. În doar câteva zile target-ul campaniei de 10.000 lei a fost atins urmând ca din această sumă, copiii din centrele de plasament să primească fructe în fiecare lună de-a lungul unui an în contul sumei respective.

PRIMELE TRANŞE DE FRUCTE AU FOST LIVRATE iar atenţia s-a focusat pe o noua campanie cu ocazia începerii anului şcolar. Prin acelaşi parteneriat cu Asociaţia Speranţă pentru Îngeraşi şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Iaşi dar cu un nou obiectiv, campania a demarat pe 5 septembrie şi se va finaliza în data de 21 septembrie. De această dată scopul este ca prin implicarea clienţilor centrului să se colecteze cât mai multe rechizite ce urmează să ajungă la copiii mai puţin norocoşi, dar dornici de învăţătură din centre de plasament.

UN MECANISM ALTFEL DAR SIMPLU. Din “Copacul dorinţelor” decorat cu sute de bileţele, fiecare conţinând un mesaj special, clientul îşi poate alege un bileţel sau mai multe. Acestea conţin povestea pe scurt a unui copil şi cum ar putea fi el ajutat. Sunt poveşti fictive dar în spatele cărora se ascund cazuri reale. Cei care doresc pot aduce rechizite în stare bună de acasă sau pot cumpăra la preţ de câţiva lei din hypermarket caiete, creioane, acuarele, plastilină, pensoane sau alte obiecte necesare. Punctul de colectare se găseşte la infodesk-ul din ERA Shopping Park şi, aşa cum s-a înrădăcinat obiceiul, fiecare donaţie din partea clienţilor va fi dublată de o donaţie din partea Centrului Comercial.

Şi dacă ați ajuns prin zonă, aruncaţi o privire şi în spaţiul destinat cursurilor gratuite de calculatoare. Ar fi o idee de petrecere a timpului liber pentru părinţi sau bunici. Proiectul Silver Surfer prin care ERA Shopping Park oferă cursuri gratuite de calculatoare persoanelor în vârstă aniversează în decembrie 2 ani de activitate şi peste 100 de participanţi.

****
Despre ERA Shopping Park Iaşi
Era Shopping Park Iaşi face parte din portofoliul fondului britanic de investiţii Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO), unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail și centre comerciale din Europa Centrala si de Sud- Est, cumulând peste 340.000 mp.
Cu o suprafaţă totală de închiriat de 50.000 mp, Era Shopping Park Iasi (www.era-iasi.ro) este cel mai mare retail park din oraş, reunind retaileri de renume precum Carrefour, Praktiker, Altex, Mobexpert, Rovere Mobili, Decathlon, Takko, etc.
Era Shopping Park Iaşi este situat lângă una dintre cele mai importante căi de acces în oraş si dispune de 2.500 de locuri de parcare.
Alături de Era Shopping City Iaşi, portofoliul Argo Real Estate Opportunities Fund (AREOF) din România  include Era Shopping Park Oradea, Shopping City Suceava şi Shopping City Sibiu.

Comentarii