Reorganizarea circulaţiei în Podu Roş şi refacerea Splai Bahlui, contra cronometru!

miercuri, 10 iunie 2015, 01:56
2 MIN
 Reorganizarea circulaţiei în Podu Roş şi refacerea Splai Bahlui, contra cronometru!

Lucrarea, care cuprinde şi reorganizarea circulaţiei în Podu Roş, trebuie să fie gata până la sfârşitul anului.

Şapte asocieri de firme au depus oferte pentru refacerea Splai Bahlui mal drept pe porţiunea Podul de Piatră – Podul Sf. Ioan (după zona Metalurgie, pe drumul Holboca-Tomeşti). Constructorul care îşi va adjudeca licitaţia trebuie să termine lucrarea într-un timp record, de 8 luni, altfel Primăria va pierde finanţarea europeană.

Lucrările prevăd şi dezafectarea şinei de tramvai pe zona cuprinsă între Podul de Piatră şi Podu Roş, tronson unde va fi realizată o nouă stradă cu sens unic spre intersecţia din Podu Roş. Sectorul nou de stradă va avea două benzi de circulaţie, cu o lăţime de 3,5 m pentru fiecare bandă. În acelaşi timp, şoseaua Naţională, care va fi refăcută, va fi sens unic dinspre Podul de Piatră. De asemenea, proiectul prevede refacerea străzilor aferente malului drept al râului Bahlui (inclusiv bulevardul Chimiei) între Podul de Piatră şi Pod Sf. Ioan, în total fiind vorba de modernizarea a 6 kilometri de carosabil. Totodată, vor fi reabilitate trotuarele şi mobilierul urban şi se vor amenaja piste pentru biciclişti.

Contractul are o valoare estimată de peste 44 milioane lei (fără TVA), dar ofertele financiare sunt cu până la 14 milioane lei mai mici. Ofertanţii sunt Ted Company – Construcţii Gabap (34,4 milioane lei), Tech Bau Spa Italia (35,6 milioane lei), Danlin XXL – Enviro Construct – Conex Trust (35,4 milioane lei), Victor Construct – Eky Sam (34,6 milioane lei), Viarom – Conest (32,1 milioane lei), Geiger Transilvania – Loyal Impex (30,6 milioane lei) şi Geprocon – Transmir (35,3 milioane lei).
 

Comentarii