Sute de mii de euro investite în relansarea Trilulilu

miercuri, 10 iulie 2013, 18:21
1 MIN
 Sute de mii de euro investite în relansarea Trilulilu

Trilulilu, cel mai accesat site românesc de divertisment, se va schimba radical începând de anul acesta, ca urmare a evoluției site-ului de user generated content într-o platformă integratoare de conținut.

Sergiu Biriș, director general Trilulilu, a anunțat relansarea și reinventarea site-ului Trilulilu, unul dintre cele mai accesate site-uri de la noi cu 2,2 milioane de vizitatori unici lunar. Compania a investit sute de mii de euro în noul Trilulilu, care se află în prezent în teste, urmând ca din octombrie utilizatorii să-l poată accesa. Varianta finală a site-ului va fi gata la începutul anului viitor.

Lansat în ianuarie 2007, Trilulilu a devenit rapid o poveste de succes pe plan local, fiind numit în scurt timp YouTube-ul românesc. Astăzi, Triluliluse reinventează și le oferă utilizatorilor funcții inovatoare ce au rolul de a-i ajuta pe aceștia să descopere mai ușor conținutul relevant pentru ei. Noul Trilulilu este organizat în așa fel încât vei putea vizualiza cu cea mai mare ușurință conținutul care te interesează, și îl vei putea împărți cu prietenii tăi de pe Trilulilu sau din celelalte rețele sociale.

capital.ro

Comentarii