De Business

Punem punctul pe știi

Carrefour Iasi a avut in prima zi vinzari de 900.000 euro

joi, 11 octombrie 2007, 19:07
2 MIN
 Carrefour Iasi a avut in prima zi vinzari de 900.000 euro

Vinzarile Carrefour Iasi au sarit de 900.000 de euro in prima zi de functionare. Totalul cumparaturilor efectuate de ieseni numai in hypermarket, in prima zi de start, depaseste media inregistrata de companie la nivel national in celelalte noua magazine din tara, potrivit reprezentantilor firmei.

„Din datele oficiale centralizate, aferente zilei de ieri (n.r. – alaltaieri 10 octombrie), reiese ca valoarea cosului mediu de cumparaturi al unei singure persoane care a fost prezenta la hypermarket-ul nostru din Iasi se ridica la aproximativ 150 RON", ne-a declarat Daniela Potropopescu, responsabil marketing in cadrul Carrefour Iasi.

In comparatie, in prima zi de functionare, Selgros a obtinut in Iasi un milion de euro. Primul din cele trei magazine Kaufland inaugurate in cursul acestui an, respectiv Kaufland Nicolina, a inregistrat de asemenea imediat ce si-a deschis portile vinzari de citeva sute de mii de euro, dupa cum ne-au comunicat la vremea respectiva oficialii companiei.

Majoritatea articolelor care s-au regasit cel mai frecvent pe lista de cumparaturi a iesenilor sint, dupa cum au exemplificat reprezentantii Carrefour, produsele electronice si electrocasnice si alimentele. „Cele mai bine vindute produse catre clientii din Iasi au fost, in special televizoarele «Elite» cu diagonala de 54 centimetri, aflate la promotie la pretul de 199.90 RON, calculatoarele, zaharul si uleiul de floarea soarelui la pretul de 4,71 RON", a explicat Andreea Mihai, directorul de marketing al Carrefour Romania.

Potrivit datelor statistice detinute de conducerea hypermarket-ului Carrefour Iasi, circa sase procente din numarul total de locuitori din oras au trecut miercuri pragul magazinului. Pina la finele programului de lucru din prima zi, retailer-ul sustine ca a numarat circa 20.000 de vizitatori, jumatate dintre acestia venind la cumparaturi dupa-amiaza.

Magazinul proaspat deschis pe plan local ofera o gama de peste 55.000 de produse alimentare si nealimentare si o suprafata totala de 15.500 metri patrati. Retailer-ul inaugureaza astazi la Cluj magazinul cu numarul zece de la noi din tara, care are o arie de vinzare comparabila cu cea din Iasi. Investitia se ridica, la fel ca la Iasi, la suma de 20 milioane euro.

datelor financiare raportate de companie la sfirsitul anului trecut, Carrefour Romania a inregistrat o cifra de afaceri mai mare cu aproximativ 39% fata de perioada similara a anului precedent, ajungind astfel la circa 609 milioane euro.

Publicitate și alte recomandări video

Comentarii