De Business

Punem punctul pe știi

Cosmarul platii prin internet la cablu TV

marți, 16 iunie 2009, 19:08
2 MIN
 Cosmarul platii prin internet la cablu TV

Instrumentele electronice de plata a serviciilor de cablu TV se dovedesc a fi un adevarat cosmar pentru unii utilizatori. A simtit-o pe pielea lui si ieseanul Andrei Scutarita care sustine ca, desi a platit la timp toate facturile la RCS&RDS, el a fost decablat de furnizorul local.

Chiar daca barbatul a demonstrat firmei prin extrase de cont bancar ca nu a intirziat nici o luna sa achite abonamentul TV, el a fost recablat doar dupa ce a mai platit o data in plus factura invocata de RCS&RDS.

"Pe data de 14 aprilie 2009 m-am trezit ca RCS&RDS mi-a taiat cablul TV. Stiind ca eu am platit de fiecare data la timp, am dat telefoane la sediul lor sa vad ce se intimpla si am facut si sesizare in acest sens. Initial, m-a sunat un operator de la departamentul de reclamatii si mi-a spus ca este vorba de o factura restanta din iunie 2007. I-am spus ca nu are cum sa fie asa. Ulterior, a revenit si a spus ca ar fi vorba de o factura neachitata din august 2007 pentru ca, in final, sa stabileasca faptul ca e vorba de o factura din octombrie 2007", a povestit Scutarita care a adaugat ca, fiind convins ca este cu plata la zi, a solicitat de la banca prin intermediul careia isi plateste utilitatile un extras de cont aferente lunilor octombrie si noiembrie 2007.

"Dupa ce le-am trimis pe e-mail toate aceste documente scanate, care dovedesc ca eu am platit abonamentul la timp, in fiecare luna, m-am trezit din nou la un interval scurt ca imi trimit in posta somatie de plata", a explicat ieseanul.

Contrariat fiind, barbatul a depus reclamatie la Protectia Consumatorului, atit la Iasi cit si la Bucuresti, insa sustine ca nu a primit deocamdata nici un raspuns.

"Ceea ce ma deranjeaza este faptul ca, in prezent, RCS&RDS promoveaza prin intermediul pliantelor ce vin in plic cu factura curenta sistemul de plata on-line sau prin banca cum am procedat si eu", a motivat Scutarita. El a precizat ca, in urma discutiilor avute cu operatorii RCS&RDS, a obtinut posibilitatea ca, luna viitoare, sa nu mai plateasca pretul abonamentului la cablu.

Contactati telefonic de mai multe ori in cursul zilei de ieri, reprezentantii furnizorului local nu au raspuns. Responsabilul de relatii publice, Ioana Vaman, nu a putut fi gasita nici pe telefonul mobil.

Comentarii